Lunita_ Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei! lurer på om barna deres fikk noe bivirkninger av mmr vaksina? helsesøstera sa vi kanskje kom til å merke litt feber eller utslett ei uke etter vaksina.. i dag på var det ei uke siden sønnen vår fikk vaksina,og han hadde np 39 i feber..tror dere det kan være vaksina? er ikke så innmari forkjøla heller egentlig.. føler han har hatt feber så mye siden han begynnte i barnehagen!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hei! Iris fikk den også for en uke siden. Har ikke merket noen ting vi.. Fikk feber av de andre sprøytene. Men ingenting av denne... Tror hun hadde litt vondt i armen i noen dager da. Og ble grådig fornærmet da bomullsdotten datt av om kvelden når vi kledde av henne=P Skrek og pekte på den å sa "nnnneeeei" hehe, stakkar lita husket godt at det var vondt igjen da ja!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Vår jente fikk feber de første dagene så gikk det over. Èn uke etterpå fikk hun feber igjen og MYE utslett.Utslettet forsvant etter 3-4 dager.
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Minsten fikk feber i 4 dager. Lå på 40-40,5. (men han har også høy feber da han først har feber).
Lunita_ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 det er jo forskjellig fra barn til barn hvordan de reagerer.. han har hatt litt utslett bakpå lårene i helga,men gikk bort fort. Er glad det er den siste vaksina på ei god stund..er litt lei feber:p Han har hatt mye feber p.g.a tenner også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå