Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Altså, idag har jeg spist en halv ciabatta, litt eggesalat og to wraps med litt salat ( Isberg, mais, paprika, agurk) og litt rømmedressing. Ikke sunt, I know.. Altfor usunt og altfor lite. Vet noen sånn ca hvor mange kalorier det tilsvarer? Innimellom glemmer jeg å spise, føler meg rett og slett lite sulten. Jobber fullt og tar meg av et lite barn når jeg kommer hjem.. Er det sånn at vekta min kommer til å stoppe opp om jeg spiser lite over lengre tid? Trener noen ganger i uken og. Hvor mange kalorier bør man spise iløpet av en dag? Kan jeg drikke f eks kaffe med søtningsmiddel selv om jeg er på slankekur eller bør jeg kutte det ut helt? Drikker ca 2 liter vann hver dag og i tillegg!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Søtningsmiddel kan gjøre at du blir mer sulten,så om det er vanskelig å holde seg unna søtt kan det bli værre om du forsetter med det. Men i seg selv er det jo ikke fetende, så jeg drikker gjerne te med natreen eller lightbrus innimellom jeg altså Gå på vektklubben.no Der kan du registrere hva du har spist på kvelden og få eksakt svar:) Får ikke lagra selv, så det gjør kanskje ikke du heller, men da kan du se bunnlinja før du legger deg og kan regne på hvor langt du må løpe morgenen etter:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Meld deg inn i vektklubben.no , der kan du legge inn alt du spiser så beregnes kalorier. Gratis Du har iallefall spist lite i dag. Tipper 500 kcal hvis eggesalaten var med majones etc.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 du som voksen dame bør ha ca 1200 kcal i deg om dagen hvis du skal slanke deg. du bør spise hver 3 time. feks. frokost. to tynne grove brødskiver med feks lettost,lettsyltetøy, skinke ol gjerne noe grønt på brødskiven. eller havregrøt av ca 40 g havregryn blandet med vann el lettmelk. drikke 2 dl melk,vann ,kaffe, te ol mellommåltid. en frukt.(banan har dobbelt så mange kcal som et feks et eple) en neve nøtter eller rosiner lunch. salat el samme som frokost,omlett ol,vann,melk,kaffe el litt juise mellommåltid. en frukt,en gulrot ol middag kan være 1 kyllingfilet,ris og salat,mager saus.du kan lage posesaus,men kutte ut smøret som man ofte kan tilsette.husk mer salat enn ris kvelds. en frukt hvis du ikke har tatt en banan og et eple tidligere på dagen.eller en lett joghurt,en tynn brødskiv ol husk alltid velge grovt brød.gir like maneg kalorier,men sunnere og lettere for kroppen å forbrenne. det er VELDIG viktig å tilføre kroppen mat hele dagen. tenk deg at du skal holde varme på et bål hele dagen. hvis du kaster på all veden med engang vil du ikke holde liv i bålet lenge. slik er det med kroppen også.den trenger jevnlig tilføring for å fungere optimalt. hvis du trener 3-4 ganger i uka vil jeg love deg at resulatene kommer. tren gjerne kondisjonstrening. det gir mye større effekt for forbrenningen enn en time pilates. håper du tar til deg noen råd og god ide å melde seg inn i vektklubben. hilsen ei som driver med konkurranseidrett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå