Gå til innhold

Ekkelt! (om overnaturlige fenomener)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat hatt en ekkel opplevelse. Natt til i forigårs så jeg helt tydelig for meg to bilder i hodet. Det ene var av to togspor i motgående retning som gikk ved siden av hverandre gjennom to tunneler under et hus med et slags spir på toppen. Det andre var av en slags hvit rektangulær gjenstand med et svart kors på. Jeg følte at dette hadde noe med død å gjøre.

Akkurat nå leste jeg på nettavisen at en person var påkjørt og drept av t-banen på jernbanetorget i Oslo. :(

Overtolker jeg hvis jeg tror jeg "så" dette dødsfallet? Har ikke tidligere sett hendelser, men har en del erfaring med at jeg ser noen som går igjen, vet alder på mennesker jeg verken har sett eller møtt, bare hørt om (tallet bare dukker opp i hodet, akkurat som disse bildene gjorde), vet på forhånd hva vi kommer til å få på eksamen, har opplevd å kjenne hvor andre har vondt når jeg har sittet inntil dem osv.

Er litt skrekkslagen nå, for hvis jeg kan se slike ting, begynner det å bli ubehagelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir jeg vel snart skjelt ut, men jeg tror dette bare er tilfeldigheter. Hvis du skal sanndrømme noe er det mer sannsynlig at du vet hva hendelsen kommer til å være, før den inntreffer.

Det finnes mange symboler som kan forbindes med død og hver natt er det nok minst en håndfull som drømmer om togskinner. :)

Du har kanskje velutviklet intuisjon og oppfattelsesevne, som kan besvare hvordan du gjetter hvor gamle folk er eller hva som kommer på eksamen, men jeg tror ikke noen drømmer om framtidige hendelser og slikt.. :)

Skrevet

Jeg drømte ikke... Jeg var våken, men "så" disse bildene i hodet. Jeg håper egentlig at det er tilfeldig, for slikt vil jeg ikke vite på forhånd...

Skrevet

Hadde vt kult å drømme om hva man skal få på eksamen!

Jeg er vel litt skeptisk til sånt, men hvem vet...? Det var mange synske ol pålogget i går, hvor er de? Du minner meg om addison duboi, ellee hva hun heter,, hehe,,,,

Dytt

Skrevet

Jeg tror ikke du overtolker, jeg har hatt slike klarsyn selv. Ser det som en film (med øynene igjen eller oppe).

Men du kan få det til å stoppe, du har kontrollen selv. Bare "be" om at det skal stoppe og at du må få respekt for at du ikke er klar for dette.

Jeg vet jeg høres gal ut når jeg skriver slik (for de som ikke tror), men pytt, pytt.

Hilsen heksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...