Gå til innhold

Barnevogn


Mm2010

Anbefalte innlegg

Hvilken barnevogn skal dere ha til det lille gullet i magen og hvorfor?

 

Selv har jeg veldig lyst på en emmaljunga nitro city. Noen som vet hvilke butikker i Stavanger som fører emmaljunga merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har falt for Emmaljunga city cross. Den var best i test på forbrukerrådet også, så den har jeg høye forventninger til hehe.. Har ikke prøvd den ennå, men har lest mye bra om den:)

 

Syns også nitro city er fin, har vurdert den også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt bestemt enda fordi vi ikke har vært i butikk og sett og prøvd enda, men ut fra det jeg har lest her, tester og bilder av en del på nett heller jeg veldig mot Emmaljunga City Cross. Både den og Nitro City er jo lette, men jeg vil ha city cross pga hjulene. Emmaljunga hører jeg veldig mye bra om, så tror det er et godt valg.

 

Har som sagt ikke vært og sett enda, men syns det er rart hvis ikke en av de to forholdsvis store butikkene med babyutstyr på Tvedt-senteret på Forus ikke fører Emmaljunga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha emmaljunga mondial duo..

mest pga at vi vil ha en stor fin vogn som er lett å legge sammen og har store hjul..

og vi falt for den vognen med en gang da vi såg den.. samboern har vært med å bestemt hvilken vogn vi skal ha.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke vært å sett i butikk enda, men har kikka litt på nett. Virket ikke som barnas hus førte emmaljunga merket iallefall. Men mulig eg har sett feil.

 

Men emmaljunga er jo et godt kjent merke så noen butikker må vel selge emmaljunga barnevogner. He he.

 

Noen som forresten vet om de svingbare julene til emmaljunga kan byttes til større fastere jul om det trengs? Slik som bugaboo kan. Har leita å leita på nett men fant ikke noe svar om dette. Svingbare jul fungerer nok ikke så godt på vinterføre.

 

Ser iallefall ut som et godt år for emmaljunga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke bestemt oss for vogn enda, men vi hadde en gammel brukt en til førstemann så jeg er iallefall sikker på at denne gangen vil jeg ha ny vogn :)

Er ganske sikker på at de fører Emmaljunga på babyforretningen i Torgveien i Hillevåg (vis-a-vis Kilden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja dette er så vanskelig!! Vi har liksom alt annet i boks etter at vi vant i julekalenderen her! Så det er bare vogna som gjenstår av de helt store tingene her i gården. Tenker og tenker og vurderer og vurderer. Heller mest mot moutain buggy for vår del tror jeg. Ei venninne av meg har samme og er veldig fornøyd. Har hørt at den er veldig kjekk og grei å bruke i bykjøring, + at vi har jo blant annet Fløyen her med gode grusveier som jeg godt kunne tenke meg å bruke til turgåing. Ellers har jeg sett litt på Emmaljunga Edge duo, men har lest veldig mange kommentarer på barnevognguiden.no at den er veldig tung? Noen med erfaringer? Er nitro city kanskje en lettere vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...