grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 onsdag er det et nytt Bim treff. lyspunktet kl 1900 var kjempe trivelig sist gang alle er velkommen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Så synd du bor sååå laaaang unna grysom. hadde vært så kos å møte deg. Samboeren til min stedatter er fra ålesund, men studerer her i Grimstad. Min stedatter var i Ålesund i jula....Håper alt står bra til med deg!!! Klem.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 hehe ja det er litt langt... hadde vært koselig å treffes ja:) åå men da har dere jo en link hit:D er veldig fint hær:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 hehehe, ja ikke sant!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå