Monajenten Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Ser på turer til varmere strøk nå, og for en uke til Kroatia koster det da altså 26000,- uten noe måltid. Jeg syns det er helt vanvittig, da vi har kommet oss under 20000,- for fire stk før, på 4-stjerners hotell. Og f.eks. Portugal er et land vi ønsker å reise til. Men hverken StarTour eller Ving ser ut til å fly dit. Finnes det noen andre? At det skal være så vanskelig:-s
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 hva med mallorca, hellas. Ellers er Tyrkia og Bulgaria billige steder å reise til. Her er også prisnivået lavere enn i f.eks.Spania, Portugal.
Mammaen til Isak Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Portugal/Algarve/Pages/default.aspx Jeg syns dere burde prøve portugal om dere ikke har vært der før, mye bedre enn mallorca altså )
Monajenten Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Vi vil som sagt gjerne reise dit men det går jo ikke fly dit fra Bergen:-) Mallorca er da virkelig Spania:-P Der har vi vært tre ganger før og det er herlig. Men det frister med noe nytt.
Monajenten Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Mamma til 2 søte jenter: Jeg misforstod litt, sorry:-) Ingen av oss liker Tyrkia, og Bulgaria har vi også vært uten den helt store suksessen:-)
1881 Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor ikke bestille hotel og flybiletter hver for seg? Det er nok det aller rimeligste enn vanlig charter reise. På hotels.com finner du rimelige hoteller i alle klasser, samt billige flybiletter på supersaver.com Fikk engang flybiletter til Spania midt på sommeren for 12000 for oss 5, i 2 uker og fikset 2 uker med hotelrom, vi tok 2 ulike og bodde 1 uke på hver da vi ville se oss litt om, betalte 7800 for begge ukene på hotel og det ene var rett og slett lekkert og inkl frokost og lunsj!
Jenny-penny Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Vi bestilte flybilleter til Kroatia billig gjennom Norwegian, og fant ett norskt par som leide ut en nydelig leilighet med 3 soverom til kun 2800 for en uke! (På Finn.no)Ikke reis charter, mye billigere å kjøpe hver for seg. Sjarmen med å handle fersk frokost hos bakern på nors-kroatisk-italiens-engelsg+fingerspråk er jo halve opplevelsen;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Vi reiser til Spania, og leier leilighet av bekjente ( 2500,- pr. uke m\bil), og for flybillettene våre med Norwegian kom på 3900,-. Og vi har fått det mye billigere tidligere. Se på leiligheter til leie på Finn, mye der også! Og vips billig ferie:))
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Dere flyr med Norwegian til Split, og leier hus privat, f.eks i Trogir. Da klarer dere fint å komme under 20.000 for en familie på 4. Tror vi betalte ca 16.000 for tre personer i 14 dager, og da var det en kjempflott leilighet. Kan skaffe deg navn på utleieren vi brukte om du er interessert?
Jenny-penny Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 trogir er rett der vi var også, nydelig, stille,barnevennlig, fantastisk mat(og billig)!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. januar 2010 #11 Skrevet 13. januar 2010 Til Overlord Jeg vil gjerne ha navnet på utleieren om jeg kan? Vi skal egentlig ikke på ferie denne sommeren, men etter å lese denne tråden går nok sparingen fløyten;)
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 13. januar 2010 #12 Skrevet 13. januar 2010 restplass.no er jo veldig greit, men da må man ofte bestille ganske kort vei i forveien. Får sydenturer for et par tusenlapper per person... Trenger ikke reise uspesifisert heller (det ville ikke jeg gjort, ihvertfall ikke med barn).
Rampongi Skrevet 13. januar 2010 #13 Skrevet 13. januar 2010 Monajenten: Prøv www.momondo.com og legg inn avreisested og ankomststed. Denne søkemotoren finner frem til byrå og flyselskap som har de billigeste reisene i det tidsrommet du la inn. Finn hoteller ved å google dere litt omkring. Som regel mye billigere Søk feks på hotels.com først for å finne ut hvilke hoteller som ligger der dere har tenkt dere og prøv å se om hotellene feks ikke har egne nettsted osm dere kan booke gjennom. ofte har de noe onlinetilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå