Gå til innhold

Jeg har blitt mamma! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk modningstablett innlagt i skjeden i 12tiden i natt. Fikk beskjed om ikke å ha for store forventninger. Rundt klokken 2 startet det jeg trodde var maserier. Litt før 4 innså jeg at det kanskej var mer og ringte opp personalet. Det bar da inn på fødestua med sterke rier. Klokken 4 hadde jeg kun 1 cm åpning, 2 timer senere hadde jeg 8 cm. Fikk da epidural. Like før 7 var jeg åpen, men den store pressingen fikk vente til etter vaktskifte, så begynte vel å presse for alvor ca 10-15 min over 7. 07.56 fikk jeg gutten vår i armene. 'Det tok altså 6 timer fra første ri, og 4 timer fra jeg innså at jeg var i fødsel. Det var intenst, men jeg hadde lett gjort det igjen.

 

Lillegutt var 3270 gram, 50 cm lang og 35 cm rundt hodet. Og verdens nydeligste selvfølgelig! :)

 

Lykke til til dere som fortsatt venter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten:) Gleder meg til min kommer i mars :)

Skrevet

Å, endelig! Gratulerer så mye! :D

 

Kanskje det ikke er så ille å bli satt i gang likevel? *krysser fingrene*

 

 

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle gutten deres, kos dere masse fremover ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!

Skrevet

Gratulerer! =) Kos dere masse i tiden som kommer.

Skrevet

Gratulerer så mye til deg:)

Skrevet

Gratulerer. kos dere masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...