Gumman :-) Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Fikk modningstablett innlagt i skjeden i 12tiden i natt. Fikk beskjed om ikke å ha for store forventninger. Rundt klokken 2 startet det jeg trodde var maserier. Litt før 4 innså jeg at det kanskej var mer og ringte opp personalet. Det bar da inn på fødestua med sterke rier. Klokken 4 hadde jeg kun 1 cm åpning, 2 timer senere hadde jeg 8 cm. Fikk da epidural. Like før 7 var jeg åpen, men den store pressingen fikk vente til etter vaktskifte, så begynte vel å presse for alvor ca 10-15 min over 7. 07.56 fikk jeg gutten vår i armene. 'Det tok altså 6 timer fra første ri, og 4 timer fra jeg innså at jeg var i fødsel. Det var intenst, men jeg hadde lett gjort det igjen. Lillegutt var 3270 gram, 50 cm lang og 35 cm rundt hodet. Og verdens nydeligste selvfølgelig! Lykke til til dere som fortsatt venter!!!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer så mye med gutten:) Gleder meg til min kommer i mars
NostraStoria Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Å, endelig! Gratulerer så mye! Kanskje det ikke er så ille å bli satt i gang likevel? *krysser fingrene*
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer så mye med vesle gutten deres, kos dere masse fremover ;o)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer så mye med gutten!
Mamasan*i*januar Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Gratulerer! =) Kos dere masse i tiden som kommer.
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Gratulerer så mye til deg:)
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 Gratulerer. kos dere masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå