Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei, Jeg hadde eggløsning 31 desember. Idag kom det masse utflod, det kom masse på engang, aldri hadd det sånn før, men kom bare en gang=/ 10cm lang, å litt kraftig klomp (ekkelt) Trudde jeg skulle kaste opp.. Den var seig.. måtte ta den med papiret.. Veldig kvalmt spørr du meg... Hva kan det være?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Det er babygulp. Gratulerer,du er befruktet!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Herregud =/ kan dere ikke svare meg serriøst? Lurer på om der er noen andre som har hatt det før? Å kanskje vært gravide? Jeg har aldri utflod til vanlig.. Så kommer dette liksom =/
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Utfloden er jo seigere rundt el så det er sikkert det du har :-) Passe jo bra med tiden. Du må nok vente med testen
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Har også hatt masse utflod etter jeg ble gravid, tror det er helt normalt, bare det ikke er rar farge eller lukt, så ville jeg ikke vært bekymret:)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 hei:-)) Jeg har en del utflod,men ikke så mye som det der har jeg ikke vært borti. anbefaler deg å ta en test om noen dager på morgenurin,for det er jo et g.symp:-)) lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Hvis hun har vanlig 28-dagers syklus passer det ikke med tiden å ha EL nå. Da har hun el den 28 januar. Men det høres ut som el-slim, så mulig hun har en annen syklus.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Hei alle sammen, å takk for svar hehe Jeg hadde sist mens 17 jan.. Vet ikke helt syklusen min.. Men hadde stikkinger i magen å korsrygg 31 desember som var EL som jeg har vanlig syklus på 28 dager.. Venter mens nå 14 jan Så om jeg er gravid er jeg ca 2uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Jeg som tar feil - sorry ! Anonym 1755
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Jeg får iblant slik utflod som du beskriver. Jeg tror det har noe med syklusen min å gjøre, men jeg får det selv om jeg bruker p-piller. Men så merker jeg syklusen på kroppen tross pillene, også når det gjelder andre ting. Ikke noe farlig, i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå