ღMorgenSolღ Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har siden natt til mandag hatt maserier så det holler, om det har noen virkning det vet jeg ikke for jeg har ikke fått sjekket. Det er ca 10-15 min mellom hver, går aldri lenger og er avogtil nede i 6-7min mellom men så plutselig er det mer tid mellom igjen.. Men for hver dag som går, blir det vondere. Har i hele dag hatt mens-lignende smerter i nedre del av magen og kraftig murring i ryggen har jeg hatt i hele går, natt og idag. Disse ¨riene¨ mine varer i mellom 30sek til 1min. Har også kraftig nedpress, og vert skikkelig småkvalm de siste to dagene. Igår var jeg helt nummen i bena og det var som om følelsene forsvant i lårene da jeg hadde veldi kraftige sammentrekninger. Jeg har menstermin på søndag og ul termin neste torsdag, så det gjør ikke noe om gullet kommer nå.. Men begynner bli utolmodig å lei av å bare gå rundt å ha vondt uten å vite om det enten går eller ikke går på frem Tror dere det har noen virkning der nede? Noen som har starta fødselen sånn?? Er så forvirra..
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Har du barn fra før eller er det første mann ? Jeg kjenner meg veldig igjen om det trøster deg noe, jeg har det på samme måte til de inne på føden bestemmer seg for å ta vannet og dermed få mer fart på sakene. Jeg hadde ringt til føden og snakka med dem, bedre og ringe en gang for mye.
ღMorgenSolღ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Det er nok min første jeg venter på Jeg ringte føden igår morges, men da sa de at det var ikke vits å komme inn hvis ikke jeg hadde rier med ca 5min mellom.. Men det går liksom ingen vei, det verken gir seg eller kommer hyppigere.. Så jeg sitter liksom bare her å venter å kjenner det blir vondere for hver dag uten noen annen fremgang..
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Da får du ta partneren din med deg på en god omgang i sengehalmen :)og se om det hjelper. Har du prøvd å sjekke åpningen selv ? Det var en dame her for noen dager siden som skrev ganske detaljert vordan det skulle gjøres, og det kan også hjelpe på å få fortgang på ting. Viss du vil lese det hun skrev så må du lete etter ei så spør etter om hvordan du sjekker, for det var ett av svarene hun fikk som var bra beskrevet.
ღMorgenSolღ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141213882 Jeg fant jeg fant Problemet er at jeg er alene, og ikke har mulighet til verken en omgang i sengehalmen eller få noen andre til å kjenne etter. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå