Gå til innhold

Januartirsdag :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått en kjempelang skitur i dag, var jo ikke så kaldt. 2,5 time i solskinn var en real treningsøkt, men også en nydelig naturopplevelse.

Middag ble kylling og ris, og så dro far avgårde med barna på skitrening, mens minsta og jeg koser oss hjemme. Hun har debutert i pulk, men hun er litt liten enda så det ble ikke lange turen.

Søndag hadde vi skirenn i hagen, og det var supert. Grilling av pølser, kakao og høy stemining. Vi var over 20 stykker som tråkket rundt her, absolutt herlig. Det var kaldt, men gøy for både store og små.

Noen som har brukt skiene i vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det hørtes gøy ut med skirenn i hagen.

Jeg har gått litt på ski allerede i vinter, ikke like lang tur som du har gått, jeg nøyer meg med flere korte turer istedet for 1 lang. Jeg og lillemor var på skitur på søndag.

Her er jo ikke sola fremme enda, men det skal bli deilig med litt lengre skiturer når den kommer.

Skrevet

Hørest hærlegt ut:)) er desverre ikkje glad i å gå på ski,men er svært glad i å vere ute. Målet mitt er å bli glad i ski. Ingen gode erfaringer fra barndommen med skigåing sjølv, så tenker at det er viktig at mine barn får.

KOS dikkon.

Skrevet

Jeg hatet alt som hadde med ski å gjøre helt til jeg var 25, tenker jeg. Da fikk jeg nye ski, og min entusiastiske mann tvang meg med og lærte meg enkle teknikker. Etter det har jeg gått mye på ski, elsker det. Trenger ikke være lange turer, kan godt være små turer rundt i hagen, men bare følelsen av å ha ski på beina er herlig.

De to eldste elsker også ski, og minsta på 5 kan gå flere kilometer. Bonusen er også at de sovner tidlig og sover lenge dagen etter :))))

I dag kommer farmor på ettermiddagen, så da skal mannen min, jeg og sønnen vår på 11 gå en lang skitur.

Skrevet

å gå på bortover ski, er herlig!! Vi har ikke vært så heldig å hatt så mye snø i næromerådet før 2 dager før kulda satte inn:( Men vi har utrolige fine ski muligheter innen noen km kjøring... og det er ingenting som frister mer, når himmelen er knall blå, og solen skinner på snøen som glittrer som diamanter..... :)

Da spenner jeg skiene på, og baner meg vei...

venter bare på at temperaturen skal komme under 20 minus i allefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...