Gå til innhold

kinesisk fødselskart???


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

noen som har noen erfaring med dette eller ? ;) ifølge det får vi ei jente, spennende å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer med min første som ble jente;) Også stemmer det med 3 venninner jeg har sjekket. Hvis det stemmer nå, så får jeg jente igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri testet det.

Men har testet om og om igjen med pendel for å finne ut kjønn. Det har stemt hver gang jeg har testet før. Denne gangen viser pendelen 1 jente og en gutt *hjelp*

Har tvillinger fra før, gutt/jente, og når jeg testet med de gikk pendelen bare amok :o)

 

Ifølge kineserne skal jeg ha jente :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om ring-testen? Er akkurat det samme bare at jeg har en pendel jeg bruker. Holder den over magen, så hvis det er jente går den i sirkel, er det gutt så pendler den frem og tilbake.

Står noen steder at det er jente om den går i sirkel med klokken, og gutt om den går i sirkel mot klokken eller pendler frem og tilbake.

 

Her har den i hvert fall alltid gått i sirkel med klokken når det har vært jente, og pendlet på gutt :)

 

Er vanlig å gjøre dette med en gullring som man fester i en tråd, og så holder over magen.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte bare inn på det kinesiske kartet å sjekke de andre ungene mine der :D

 

4 av dem stemte det på

På tvillingene mine, som er gutt og jente, stemte naturligvis bare en av de

Og så var det en som ikke stemte.

 

Men det fikk meg til å tenke på en ting. Han det ikke stemte på er født den 10., og jeg gikk 15 dager over med han. Det betyr at da skulole jeg vel egentlig funnet unnfangelsemnd utifra det som jeg hadde som termin, og ikke da han ble født, og gjør jeg det stemmer det :o)

 

Det er ikke alltid like lett å vite hvilken mnd unnfangelsen var. Tror jeg forvirrer meg sjøl her nå jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd du forskjellige tabeller, og de er ulike, så disse kan umulig være pålitelig ;) En på babyverden.no og en på terminkalkulator.com

 

Så vi får nok bare smøre oss med tålmodighet jenter, og vente endten på ul eller fødsel ;) Dette er min nr. 3 , så er veldig usikker enda om jeg vil vite det..... Kanskje prøve å vente i spenning? Men så er jeg så sikker på at det er gutt, så kjenner jeg meg selv rett- så tror jeg nok at jeg må vite det hvis det er mulig .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det stemmer på begge gutane mine, no ventar eg nummer tre og kartet seier jente. Blir spennande å sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemte ikke på min første...fødselskartet viste jente, å det ble gutt...

Blir spennende å se om det stemmer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte ikke på min første heller.. Sto at jeg skulle få en gutt, men det ble jente :)

 

Nå står det jente.. så da blir det vel gutt hehe. :)

Kanskje man skal tolke den baklengs siden man leser bakover i kina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...