Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 http://freakedoutmom.vgb.no/ Har nettopp begynt å blogge å trenger lesere ) Koselig om noen stikker innom ;p
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hehe, leste bloggen din nå, flink du er til å skrive. Måtte dra på smilebåndet en del ganger..hehe=)
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 VAr det bare tull at det var deg på bildet? Det var virkelig litt av et Hollywood utseende du hadde i så fall! (Kompliment altså!) Kjempemorsom blogg
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Takk ) Nei jeg skriver ikke godt syns jeg, men livet mitt er faktisk ganske komedie stort sett hele tiden. Og skriver kun det som er virkelig..Har alltid følt meg unormal i en "gæern" familie og nå ønsker jeg å fortelle om min daglige virkelighet, for lurer iblant på om det bare er jeg som opplever de tingene jeg skriver om hehe.. Håper på faste lesere og kanskje jeg får innsikt i om jeg er normal eller ei. Kommer til å prøve å blogge daglig.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Ja det er meg på bildet ) Men jeg ble jo sminket kjempeprofft og stelt på håret ) Bildet er tatt i Asia av fotografer som tar slike modellbilder, skal love deg at jeg ikke ser ut sånn til daglig ;p
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 hahahaha... så bra:) jeg har en sånn nattvampyr selv... nettopp fyllt 2 år... henger i puppen as we speak, selv om jeg egentlig trodde at dagpuppen var helt stengt... huff å huff:) kommer til å følge bloggen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå