Gå til innhold

Noen juni jenter som har sjekka kinesisk fødselskart,og det har stemt?


FruFrydmedtotette

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt,jeg skal ifølge kartet få gutt. Er førstegangs,så spiller ingen trille hva det blir,hehe.

Men skal på UL om en uke,er jo selvsagt veldig spent så bare lurer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

sikker på at neon som har fått feil fordi de har regnet den feil.

 

jeg hadde regnet feil, for jeg trodde man skulle ta fra mors alder ved termin + måned for unnfangelse. så når den visste jente så var det jo feil, så jeg flirte av det og forklarte det til vennninnen min.

 

men så forklarte hun meg av meg at det var helt feil måte å regne ut på, så når jeg fikk riktig forklaring så fikk jeg riktig alikvel.

 

den har i alle fall stemt på meg, min venninnes mor, søster og tre andre venninner av meg. veit bare om 1 som den ikke har stemt på.

 

(men sånn, helt innerst inne... så tror jeg da ikke på det :P)

 

ringtesten viste også jente, og den var feil den også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte vel mest av nysgjerrighet,er ikke som om jeg legger så veeeldig mye i verken ringtester,fødselskart eller andre teorier. Er bare gøy å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte på mine tre første, men ikkje på denne fjerde. Det samme med hjertelyd. Stemte på dei tre første, men ikkje på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte på min første, og hvis UL stemmer, så stemmer det på min andre også.

Ringtesten stemte også på min første, og på min andre hvis UL stemmer.

Jente først, gutt nå.

Om jeg tror på det, det er en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge det kinesiske fødselskartet skal jeg ha to jenter. Jeg har to gutter.. Vedrørende denne gang får tiden vise, siden vi ikke vet kjønnet enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kartet stemte på meg når jeg skulle ha min første (gutt) men denne gangen stemmer det ikke (jente. Kromosomene er testet så det er garantert:) ). 50 % nøyaktighet er sikkert fint det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det er mange det ikke stemmer på her men. stemte ikke på min første, men vet ikke med andre man, vi skal ikke vite hva det blir så må vente til den kommer ut. etter den kinesiske kalender skal dette bli jente har gutt fra før av. etter ring testen skal det også bli jente, men stoler ikke på dette før ungen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...