Gå til innhold

Hvor mye hadde dere godtatt av mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min finner det for godt, av og til når vi krangler, å klemme fast rundt håndleddene, slik at det blir blåmerker av det. Han holder meg fast å brøler til meg når han er tom for ord.

Skjer ikke ofte, men av og til.. Hva hadde du gjort med situasjonen? Hadde du godtatt dette?

Gjør ikke slik med barna!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke godtatt.

Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt det av ham, han hadde ikke godtatt det av meg.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke godtatt eller tolerert.

Skrevet

ikke godtatt en eneste gang.av meg hadde han fått et kne rett opp i skrittet.

Skrevet

Nei. Han trenger sinnemestringskurs i beste fall.

Skrevet

Niks,ikke godtatt. ^^

Du spør hvor mye vi godtar... Jeg godtar sinte blikk,stygge ord (ikke navnkalling som bitch,feit,stygg osv) å heving av stemmen. Det er også så langt han godtar at jeg går.

Med stygge ord så mener jeg kanskje mer sinte ord da.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ALDRI godtatt! Jeg hadde blitt livredd om mannen min hadde gjort noe sånt!

Når man krangler så skal man likevel ikke behandle den andre uten respekt, om jeg kan si det på den måten... ikke kalle hverandre usaklige ting (som nevnt i innlegget over) og ABSOLUTT ikke bruke makt (verken fysisk eller psykisk) Banning og slamring med dører er også helt "greit" sp lenge barna ikke ser det syns jeg.

Jeg hadde villet snakke med mannen min om dette... tenk om barna deres ser det? De hadde blitt livredde! Og hva gjør du om han plutselig gjør noe mer enn å bare holde deg fast og brøle?

Skrevet

hadde absolutt ikke godtatt det nei. grensa går når man blir ufin til hverandre og usakelige. da er det nok. hadde han gjort det der hadde jeg sørga for at han hadde vært singel igjen ved å pakke tingene hans å hive han ut. enkelt og greit. '(selvfølgelig sørgelig om det hadde kommet til det, men det hadde blitt gjort.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...