MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 vondt nederst i magen når jeg reiser meg fra sittende stilling... noen ganger er det så vondt at jeg ikke får strukket meg helt opp og bare må gå krøket å reise meg litt etter litt...kjennes ut som at jeg noen ganger må bare veldig tisse, selv om det er fra doen jeg reiser meg... intenst vondt til tider... noen som veit hva dette kan være? regner jo med at det er helt normalt, men er så vondt til tider... noen som veit hvor lenge det skal være sånn? (er i min 34.uke)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hmmmmm, det høres litt ut som jeg har det. Er 34+5 idag. For min del er det visstnok lillegutt som "skrur" litt på hodet laaangt nedi bekkenet:O) Men høres ut som du har en del mer smerter. Lenge siden sist kontroll og du ble sjekket for urinveisinfeksjon?? Jeg hadde det for en stund siden, tok ei stund før jeg skjønte det. Hadde ikke de samme symptomer som til vanlig, men veldig vondt å strekke meg ut... Om du leverer en urinprøve på laben til fastlegen din finner de ut om det kan være uvi iløpet av et døgn:O) skader lite å prøve iallfall. Lykke til!
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Hmm... ja, kan jo kanskje gjøre det, selv om jeg blei sjekket på onsdag... Men det kan også kjennes ut som noe trykkes nedover... å jeg veit han ligger godt nedi der... legen skulle sjekke om hvor langt nede han lå, men da han tok tak for å kjenne, så gjorde det så forferdelig vondt, så han fikk ikke sjekket ordentlig... Men betyr liksom det at han fester seg det da kanskje? eller er det for tidlig? (min første gang seru) Tusen takk for svar!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Han kan godt ha festet seg eller synket langt ned i bekkenet, Uten at det betyr at det blir fødsel før termin for det da:O) Min ligger så langt nedi at det kjennes ut som jeg setter meg på hodet hans, eller at han detter ut når jeg tar for lange skritt!!! Legen kjente etter hodet på kontroll idag, gjør såpass vondt at jeg må bite sammen tennene. Var igrunnen enda ømmere rett etter at han sank så langt ned. Har også hatt endel nedpress, spesielt om jeg går lenge. Mulig det er de samme symptomene vi lider av da:O) Men jeg venter nr 2, da fester de seg ikke alltid før fødselen. Ikke lenge igjen for noen av oss iallfall:O) lykke til!
ES76 Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Kan det være bekkenløsning? Jeg har hatt kjempevondt i symfysen (nederst i bekkenet på forsiden) i mange, mange uker. Men har vondt for å gå og snu i senga meg etc. Men det kan jo også bare være fordi hodet har synket langt ned. Håper for din del det er det siste;)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 Har sliti endel med bekkenplager i svangerskapet... men dette er annerledes.... hmm... men nå veit jo ikke jeg om det er vanlig hvis det forandrer seg til å gjøre vondt ett annet sted... Dette er mer smerter nederst i selve magen... har oxo endel stikkinger i skjeden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå