Gå til innhold

Jeg føler meg så stygg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så fryktelig mye kviser, blir ikke bra om jeg prøver å sminke det bort heller. Håret er hel livløs. Jeg har ikke trent på et halvt år, så kroppen er slapp og bare flyter, i tilleg har jeg 8,5 uke på vei lagt på meg ytterligere 3 kg. Så er jeg trøtt og sliten, og har fått blå ringer under øynene. Æsj, lyst til å grave meg ned et sted....:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett :/ Men anbefaler deg og drikke masse vann og skjær frukt i biter :) Da føler man seg lettere og bedre til sinns!

Jeg er 9 uker på vei,har ikke lagt på meg noe,trøtt og sliten hele tiden.. Jeg har holdt opp med vannaerobic siden des da jeg begynte sv.skapet m småblødninger.. Men skal hive meg på igjen nå,bare for å føle meg litt kvikkere i kroppen.. Sjekk ut om det finnes noe sånt i nærområdet ditt! Anbefaler det på det sterkeste da det er så deilig etterpå :))

Du er ikke stygg,aldri for sent å snu livsgløden.. Bestill deg en time til frisøren :)) Det kan også hjelpe på humøret!! Skjem deg bort!! <3

Skrevet

Jeg er som deg Dollywood, føler meg helt slapp og livløs, føler stygg og ekkel og ikke helt piff for å si det slik. Jeg la på meg i jula men det er så tidlig i svangerskapet at det er rett og slett kun pga det jeg stappet i meg. Nå er jeg blitt mye flinkere til å spise "riktig" igjen, mye, mye frukt og vann, men likevel føler jeg at kroppen bare æser ut og henger der liksom.

Min plan for svanger skapet er å få trent ca 3 dager i uken å gå til og fra treningen, jeg skal få trent armene og beina mine og mage så lenge det er tilrådelig :) Jeg skal ikke opp i vekt noe annet en det barnet går opp, pluss når jeg er på legetimen i morgen, håper jeg legen min søker meg inn på dette prosjektet på Rikshospitalet for gravide med bmi på over 28, der får gravide kvinner kosthold og erneringsråd så de ikke går ytteligere opp i vekt.

Men mitt råd til deg er: Om du ikke er ekstremt kvalm og bare kaster opp, så kom deg ut å gå ca 30 min vær dag, det hjelper også på kvalmen.

Lykke til Dollywood

Skrevet

Takk for det... Det eneste som hjelper mot kvalmen er å spise. Jeg må spise før jeg steller meg om morgenen, hvis ikke orker jeg ikke. Slik går det ifrunn hele dagen. Jeg kan ligge stille eller sove da, men ellers, så må jeg ha mat sånn jevnt, hvis ikke blir jeg kjempekvalm.

Vekta plager meg mest, deretter kommer kvisene.

håper det gir seg etterhvert. jeg orker ikke slite med altfor mange kg etterpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...