Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Den store nyårsinnsatsen starta i forrige uke, med veiing og måling... Og da kom jeg opp med at jeg var akkurat samme kilovekt som jeg var cm rundt livet. Ved veiing og måling denne uka hadde jeg mista en kg og en cm. Jeg er 180 høy og veier 106 nå, og 106 rundt midten også (ingen småjente), skal ned til 85 og lurer på siden jeg er en som har hele fettet rundt magen om jeg da blir 85 rundt livet - er det noen som kan opplyse meg? Jeg har rett kroppsfasong (når jeg ikke som nå er rund på midten).
Verbena Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hehe.... hadde det vært sånn så hadde jeg sett ut som de anorektiske modellene altså. For jeg er 170høy, ca 60kg og 76cm rundt livet!
sekke Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 jeg er 68 cm og veier ca 63-64 kg. målte meg nå bare for moro skyld.målte rundt og over navlen.usikker på hvor jeg skal måle. jeg var 83.jeg er slank(kanskje ikke fast rundt magen som jeg var før graviditene) så hvis jeg skulle vært 63 rundt magen da hadde jeg vært mager..... tror derfor at det kan bli vanskelig for deg. lykke til med slanking. er du motivert så klarer du det helt sikkert..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Det er en morsom teori som jeg også har tenkt på - har vel samme kroppsfasong som deg, uten det store innhogget i livet. Hva er vanlig livmål for vanlig bredt bygde men slanke vakre kvinner på rundt 1,70? Jeg vil veie 75 når jeg er skikkelig slank, lurer på hva jeg blir rundt livet da? det mangler i alle fall en km på å få lukket igjen buksa fra dengang da...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er også 180 cm og nysgjerrig av natur, så når du spurte måtte jeg jo nesten bare måle livvidden. Jeg trener en del og har forholdsvis lav fettprosent, men veier 72 kg. Rundt det smaleste på livet var jeg ikke mindre enn 76 cm desverre....
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror ikke det gjelder for de minste jentene. Men det er faktisk et mål for god helse å være under 80 cm rundt livet uansett hvor høy du er (urettferdig nok). Så kanskje du når målet ditt allikevel. Når det gjelder jenter under 70-80 kg tror jeg regelen blir litt annerledes.. Det må jo være plass til noen bukorganer osv
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg veier 62 kg og er 70 cm rundt livet. En gang i tiden før jeg fikk barn. så veide jeg 55 kg og var 55 rundt livet. Så kanskje det stemte en gang?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er 163 høy, veier 58 kg og er 68 cm rundt livet. Jeg er SMAL i livet.
sekke Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 hvor skal man måle livet egentlig? jeg har tatt en kroppsanalyse der jeg har en kropp som grenser mot topptrent. jeg trener mye,men har nok litt mage.er der det legger seg dessverre. skal jeg måle under el over navelen?. kan umulig stemme på meg at livvidden skal være 68. da hadde jeg vært mager gitt. he he.trener mye 7-10 timer i uka.driver aktivt med sykling.
Månefeen ♥ Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Nei så snålt, aldri tenkt over det. Men ja, jeg er 174 høy, veier 70 akkurat, og var på cm 70 rundt livet. Jeg har ganske markert midje, og er høy og forholdsvis slank. Jeg har gått på tegning, form og farge der vi flere gansker skulle måle og tegne oss selv. Og jeg er ganske så "perfekt" når det gjelder proposjoner, det er litt morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå