Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har et problem som jeg har slitt med siden jeg var liten, jeg piller meg i nesen hele tiden når jeg er alene.. Og foran mitt barn, det er såå flaut jeg gjør det helt ubevisst avogtil.. Spesielt når jeg tenker/blir stressa.. Herregud, hva feiler det meg, graver og graver i nesa:( Vil seriøs slutte med det!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 jeg også gjør det. særlig når jeg våkner om morningen. Bare for og kjenne om det er noe å fjerne der haha. HUFF.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 haha, har gått så langt at datteren min har sagt til meg " mamma nå må du slutte å pille deg i nesen..." Flaaut
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 ja det gjør jeg også, og jeg vet om flere andre som gjør det. Tror nok dette er et problem flere har, men som ingen tørr å innrømme!! Huff for en stygg uvane :-(
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Du er ikke alene.. Er en nesepiller selv, og ofte får jeg plukketrang, så må jeg bare plukke.. Hvis ikke får jeg en tett følelse i nesen. Et tips er å gå andre steder når du kjenner trangen.. Gå på rommet\badet og plukk der, eller klipp neglen heeelt ned.. Da får du ikke plukket.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 hvordan stopper man med det?? Jeg prøver så godt jeg kan å la være, men det skjer ofte helt ubevisst..Og får ofte følelse på av at det er noe i nesa..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 hehe, min sønn på 5 sier til meg at det ikke er lov å pille seg i nesa! men nå har jeg vært småforkjølet, og snørren har blitt hard og ubehagelig, og jeg gir etter for trangen til å plukke meg i nesen temmelig ofte!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 joda klippet neglen heelt ned det har jeg forsøkt tidligere. Det ender bare med at jeg graver enda mer og etterhvert desperat fordi jeg ikke får vekk det som er der!! Hilsen anonym lenger oppe...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Det er litt som å slutte å røyke. Du må bestemme deg for å slutte og så gjennomføre det. Det tar ei stund før nesa blir normal igjen, og frem til da (og sikkert litt etterpå også) vil trangen fortsatt være der. Kan være lurt å bruke litt nesespray dersom trangen til å pille blir for sterk. Men det går over. Bare slutt. Du slipper antageligvis å bli fristet til å begynne igjen av andre som tar "seg en buse", som mange røykere sliter med..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Hehe, dette gjør faktisk jeg også.. Utrolig irriterende, er så redd for at folk skal se meg at jeg må ofte se rundt meg, selv om jeg er helt alene, nesten som jeg skremmer meg selv. Sambo gjør også dette faktisk (ikke misforstå, vi sitter ikke og piller oss i nesen i tide og utide, jeg skjuler det like mye for han som for alle andre), men han har også en vane med å nappe ut nesehårene, og det gjør han ofte! Har vurdert å kjøpe sånn nesehårstrimmer til han, men trur faktisk han heller vil nappe de..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Hehe, jeg gjør også dette. Det er utrolig flaut, særlig når jeg ser at datteren min ser på meg når jeg gjør det. Da får jeg panikk og later som ingenting. Men når en ser hvor mange barn som piller seg i nesen.. Altså, de må jo ha det fra et sted? Jeg tror at de lærer av foreldrene, at det er uhyre vanlig å pille seg i nesen. Alle bare tror det er så tabu, og alle sier æsj når man hører om folk som gjør det, selvom man gjør det selv.. Datteren min har nettopp begynt å pille seg i nesen nå, og hun er ikke ett år en gang. Litt flaut.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Nesepillere får fjernet mer gøgg enn de som ikke piller nese! Og det er derfor ikke så dumt, iallefall ikke viss man er helt tett og ikke får snytt det ut. Klart er det en ekkel uvane, men i en ensom stund ser jeg ikke problemet med å "grave" ut gørra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå