Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Igjen har jordmor utsatt timen jeg har hos henne! Møkk!!! Skulle ha time først i november, så ble den utsatt til desember og så til slutten av januar. Og nå ringer hun faen meg igjen og sier at hun ikke har tid før i midten av februar. Har termin i mars og nå vurderer jeg å droppe hele jordmor-opplegget. Bare tull fra ende til annen! ps. vi har bare en jordmor her. så det er ikke akkurat så man bare kan velge en annen heller
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 huff, ring heller legen og få time der. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 eh, hørtes virkelig ikke riktig ut. Da bør du få oppfølging fra fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Skjønner godt du er irritert. Du burde absolutt vært prioritert som har kommet så langt. Men ring å si at du heller velger å gå til legen all den tid hun ikke har tid allikevel.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Har sendt henne en epost, siden hun er så opptatt, og sagt at jeg ikke ønsker time hos henne. Går heller til legen. Blir bare så irritert! Har ventet siden november!! HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Dumt når man blir forespeilet at jordmortilbudet eksisterer, når det viser seg å ikke stemme. For ettertida bør det stå på kommunens hjemmeside el. lign. at det ikke er sikkert at jordmora har tid.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Skal ta det opp med legen slik at hun er klar over dette og kan informere andre gravide om at det ikke er garantert at man får time og at det kan være lurt å gå til legen sånn i tilfelle. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå