Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg og daten pleier å sende flørte meldinger, vi har gått litt langt og synes det er ganske sexy,pirrende og spennende, og vi sender bilder av hverandre ( Ikke nakne osv ) Men nå spurte han faktisk om en litt mer.. erotisk bilde, og jeg synes det har gått for langt nå, hvordan ta dette opp med ham på en pen måte?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Send dette til han: Haha, er du gal? Denne kroppen må nytes i virkeligheten, og et bilde kommer derfor ikke. Eller si at du rett å slett ikke sender slike bilder av deg selv, og at ting begynner å gå litt langt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Hva er din mening med å date denne mannen om du ikke er interessert i noe mer da?
Gjest sug lut Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Barnelærdom: man sender aldri fra seg bilder av seg selv som i noen sammenheng kan betegnes som "erotiske".
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jo, jeg vil ha sex med ham og tenner på ham, men jeg vil ikke sende bilde av meg i truse til ham der jeg gjør ting.. ! HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Si til ham at du ikke vil sende slike bilder av deg selv. En vet aldri hvor bildene ender opp til slutt. Om han ikke takler svaret, er han ikke noe å spare på syns nå jeg:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg skrev til ham at jeg tror ikke jeg er modig nok til å sende sånne bilder, kanskje jeg er litt kjedelig men ønsker ikke å sende sånne bilder:) Ja om han ikke kan akseptere er han ikke noe å samle på Tviler uansett, han er ikke den typen og tror han liker meg veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå