Gå til innhold

3d ultralyd!!

gutt07<3 juni jente10<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som anbefaler steder som de har 3d\4d? Pris? Lurer også på om noen vet hvilken uke som er best å utføre det? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok 3d ultralyd på heimdal helsehus i trondheim. kostet 1000 kr. eller 1100. for ca 20 min. fikk 2 bilder og 3 små filmklipp av vidunderet :)

jeg var i uke 23. de sa det var best fra da av så vitt jeg husker. men man må også ha litt flaks , for det er kke sikkert den lille er så ivrig på en film shoot ;) jeg var heldig å fikk noen glimt,men vi måtte trykke, hoppe, snu og kleme får at hun skulle snu seg.

Skrevet

Jeg var i Drammen, på St.Joseph medisinske senter. Var der når jeg var akkurat 29 uker, det beste er ifra uke 28 sa de til meg:) Det kostet 980 kr, jeg fikk en dvd på 20 min av nurket mitt og en hel del bilder, lillegutt var veldig rolig men fikk noen fine bilder for det, ville ikke dytte og forstyrre for mye for han lå so godt, hihi:) Anbefales veldig:)

Skrevet

Jeg var hos kvinnedoktor på nøtterøy (www.kvinnedoktor.no) når jeg var i uke 30 :) Fikk vite det var best fra uke 28 til 32 for babyen fikk mye klarere trekk jo mer fett den får på kroppen. Men etter uke 32 kan den bli alt for stor til og få bra bilder :) Anyways, vi var utrolig fornøyde, hun sov når vi kom og han dyttet i meg sjokolade og lignende for og få fart i henne, noe han lyktes med :) var vel inne i halvannen time, betalte 800. Det var i 2007, de har gått opp en 100 lapp så jeg på nettsidene deres . Jeg skal bestille der igjen denne gangen på samme tidspunkt, for fikk kjempe bra bilder, filmklipp og en utrolig sympatisk mann som utførte ultralyden :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...