m-mamma Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Stor gutt på 4,3 kg. Alt gikk fint. Lang og hard fødsel, men kun med lystgass. Vi har nettopp kommet hjem og skal kose oss. Lykke til til dere andre!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Så koselig ;o) Gratulerer så mye med stor lillebror, må dere bare kose dere kjempe mye ;o)
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 gratulerer med lillebror og en fantastisk fødselsdato:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå