Tired mama Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hadde. Solgte den nettopp på finn.no. Vi fikk den i tro om at vi skulle bruke den til mye, bl.a. å lage barnemat. Vi hadde den i 2,5 år, og det eneste den ble brukt til var å lage smoothie. Men den var veldig upraktisk til det bruket. Hundre deler å vaske hver gang. Det følger også veldig mange deler med til den, og de fleste brukte vi ALDRI! Men maskinen er sikkert veldig bra om man vet hvordan man bruker alle delene og er glad i å lage mat... :-) Vi solgte den i hvert fall og kjøpte oss en blender i stedet..
GuttemammaX3 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg bruker min flere ganger i uka. Til alt fra brød og kake, kjøttkaker m.m. River ost, gulrøtter og annet på tilleggsutstyr... Den er veldig god, og i tillegg fin å se på Har kenwood på jobb, og vil vel si at de er akkurat like gode på funksjon, men jeg er glad for at jeg har en kjøkkenmaskin som kan stå til pynt på benken, i stedet for en stygg som må gjemmes i et skap når den ikke er i bruk:)
Jim jam & Sunny Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har den store, som man bruker til brøddeiger etc. Jeg er superfornøyd og har brukt den hvertfall et par ganger i uken nesten helt siden jeg kjøpte den for snart et år siden. Siden kjøkkenet er lite og åpen løsning valgte jeg denne fordi den er kjempefin å se på. Men som sagt, har ikke angret et sekund. Men det fordrer jo at du liker å bake/lage mat. F.eks kjøttkakedeigen røres sammen der og det blir mye fastere en om jeg gjør det for hånd.Man kan og kjøpe ekstra en kvern som man setter foran, den har ikke jeg, men en kollega har den og er veldig happy med den. Minus: Dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå