Rampongi Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Kjempegodt forslag synes jeg. Kan jo ikke ha alt det julegodtet liggende, bedre å spise det nå enn at det ligger der og gud forby blir gammelt og skjæmt.. )
Verbena Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er helt enig! Hilsen ei som også har ranet godteskapet
Blopp1 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 D samme tenkte jeg,og jammen ble d myyyyyyyye bedre plass i skapet etter at jeg var der gitt ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))
Rampongi Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 nemlig, det tenker jeg også. Må ho ha plass til fremtidig helgegodis
hippopotamus! Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Gidder dere komme å rane mitt og? Trenger å bli kvitt noe nå som jeg er på slankeren. Er heldigvis så kresen at når jeg er sjokoladesyk er det bare freia melkesjokolade som gjelder, så skumbanane, nidar favoritter og resten av grapset får ligge i fred .
Verbena Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Jepp! Bare gi meg adressen din så skal jeg komme å rane det så mye du vil. Kan evnt sende to skapsnoker om det er mere ønskelig =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå