Gå til innhold

Raner godteskapet jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempegodt forslag synes jeg. Kan jo ikke ha alt det julegodtet liggende, bedre å spise det nå enn at det ligger der og gud forby blir gammelt og skjæmt.. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig!

 

Hilsen ei som også har ranet godteskapet ;)

Skrevet

D samme tenkte jeg,og jammen ble d myyyyyyyye bedre plass i skapet etter at jeg var der gitt ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

nemlig, det tenker jeg også. Må ho ha plass til fremtidig helgegodis :)

Skrevet

Gidder dere komme å rane mitt og? Trenger å bli kvitt noe nå som jeg er på slankeren. Er heldigvis så kresen at når jeg er sjokoladesyk er det bare freia melkesjokolade som gjelder, så skumbanane, nidar favoritter og resten av grapset får ligge i fred .:)

Skrevet

Jepp! Bare gi meg adressen din så skal jeg komme å rane det så mye du vil. Kan evnt sende to skapsnoker om det er mere ønskelig =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...