Gå til innhold

14+5 Har begynt å blo friskt blod :(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livredd, skal ned nå på sykehus for å ta Ultralyd og ha undersøkelse.

Litt mensevondt, men da jeg var på do kom en ganske stor klump.

Sitter og skjelver og venter på at mannen min kommer hjem for å kjøre med på sykehuset.

Hvis jeg mister, så tror jeg ikke at jeg klarer å takle det noe særlig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg. Håper virkelig at alt er bra. Har du vært på ul tidligere? Kan være det kommer litt fra morkaken hvis den ligger langt fremme. Mistet i ma i sommer i uke 14. da kom det litt vinrødt blod, og ikke friskt. Krysser fingre. Trøsteklem.

Skrevet

Var på UL 12+3 og alt så bra ut. Er derfor jeg skjønner ingenting.

Livmoren var lang og helt lukket da ihvertfall men hun sa ingenting om plassering av morkaka.

Venter fortsatt på mannen min. Det verste av alt er min datter på 4. Hun ønsker søsken over alt på jorden. Dette kommer til å bli ekstremt tungt for henne også om noe er galt. Er så redd. Takk for støtten ihvertfall. Setter pris på det.

Gråter nå..damn

Skrevet

Huff.. Forstår du er redd nå. Jeg har også hatt en del blødninger i svangerskapet, men det har heldigvis gått bra. Har mistet før også, så så ikke noe særlig lyst på blødningene. Den uvissheten er helt forferdelig. Synes virkelig synd på deg nå. Bra du har fått ul. Håper du får vite at alt er bra. Får tro at det bare er en ufarlig blødning som en del gravide har.

Ønsker deg masse lykke til på ul. Krysser fingrene for at alt er bra

Skrevet

Så lenge alt var bra sist så sent vil jeg tro at dette er en ufarlig blødning. Var selv på ul idag 12+4 og alt så flott ut. Minimale sjanser for at det skulle gå galt sa gyn,. Men skjønner deg utrolig godt den redselen du har nå. Stakkars deg. masse lykke til.

Skrevet

Vil bare si at jeg håper alt er bra!

Har vært gjennom mye blødninger i begge svangerskap, og vet hvor grusomt det er.

Trøsteklem fra

Skrevet

Stakkars, stakkars deg... Det er helt jævlig å blø og ikke vite hvordan det ender. Hvis du allerede har vært på UL og sett bankende hjerte så er oddsene veldig gode for at det skal gå bra, selv om du blør. Mange kvinner har ufarlige blødninger i svangerskapet. Jeg har selv hatt blødninger to ganger i dette, men har sluppet med skrekken, heldigvis. Det er helt forferdelig å gå og vente på at blødningene skal avta, men det går stort sett bra. Krysser fingrene for deg og venter spent på å høre hvordan det gikk...

Skrevet

Hei!

Huff - skjønner godt at du er både redd og usikker nå...

Men prøv å ikke ta alle sorgene på forskudd.. (kanskje lettere sagt enn gjort, men ..)

Det er mange som blør endel (noen mye også) gjennom store deler av svangerskapet..

Ønsker deg alle lykke - skal tenke på deg!

Stor klem fra meg

Skrevet

Hei igjen. Takk så mye for støtte jenter! Jeg får heldigvis lov til å holde meg her litt til.

Måtte vente nesten tre timer for å komme inn til undersøkelse og fikk da kjeft fra legen for at jeg hadde ringt direkte til sykehusey isteden for å gå gjennom fastlegen min, men jeg ringte sykehuset bare for å høre hva jeg skulle gjøre og de sa at jeg måtte komme en tur, så veldig forvirret!)

Anyways... Alt står bra til med den lille heldigvis. Jeg var så utrolig glad at jeg begynte å gråte enda mer.

Hun mente at det måtte være at morkaka ligger for langt ned, noe jeg har hørt mye om her på BIM før og vet at det ikke er farlig.

Hun spår flere blodninger i framtiden, noe som jeg kan leve med om det er det med morkaka, men kjedelig og allikevel skummelt synes jeg.

Rakk nesten ikke å se fosteret på skjermen, legen sa at det var undersøkelse og ikke "kosestund", så etter at hun viste meg bankende hjerte så snudde hun skjermen så jeg ikke kunne se mer :(

Men, er så så veldig takknemlig for at alt er i orden, at jeg bryr meg ikke om at hun var så kjempe sur. Gleder meg til ordinær ultralyd 04.02 for å se om at alt fortsatt går greit.

Skrevet

Så kjempeflott at alt var bra! Akkurat det samme som har skjedd med meg tidligere, men ville ikke gi noen falske forhåpninger tidligere i dag (...)

De mente ihvertfall at det var morkaka først, senere har det vist seg at vi mest sannsynlig mistet en tvilling da.

Så ukoselig lege da! Det har gått kjapt og konsist for seg ved ul etter blødning. Men de har da ikke snudd skjermen, men forklart kjapt og greit. Men det viktigste var jo at du så et bankende hjerte! Hurra!

Skrevet

Var akkurat det jeg trodde vennen. Slapp av og kos deg nå. Har og vært ute for sånn drittlege med tåpelig oppførsel, den legen fikk refs i etterkant. Stooor klem

Skrevet

Å så utrolig fint at alt gikk bra - hurra for det! :)

Jeg har også hatt en sånn opplevelse før. Jeg var sikker på at alt var gått skeis, og så banket hjertet på skjermen og alt var så fint som bare det. Jeg hulket av glede... :)

Fint med solskinnshistorier som din... :)

Skrevet

Så fint at alt var bra, men herremin for en surmaga lege da! Fysj!

Skrevet

Dere er alle så snille! Jeg setter så pris på det. Da jeg fortalte sjefen min at jeg måte dra fordi jeg hadde fått blodning sa hun bare "ja,ja hvis det går galt kan du ihvertfall begynne å røyke igjen, så bare tenkt på det , du!"

IIK. Er fortsatt bekymret, men det er bare fordi jeg har en tendens til å bekymre meg for alt mulig. Forestille meg at jeg har det ganske vondt nedentil nå, men kan lett være fantasi. Helt umulig å vite!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...