Gjest Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Vil først si: Tusen takk til alle som svarte meg i tråden "26 uker og lite liv". Vil bare si at det er liv, hun er i full vigør og alt er bra igjen:) Sto opp tidlig og ringte til legen. Fikk, etter mye om og men, mast meg til en time. Spiste litt frokost og hoppet i dusjet. Og der, i dusjen, kjente jeg spark:)!! Var nesten så jeg hoppet i dusjkabinettet - hehe, det hadde vært et Kodak-Moment;) Har vært hos legen og hørt hjertelyd. Jeg har gått litt ned i vekt, men ellers var, og er, alt vel. Jeg er super-happy nå!! Og føler meg litt teit for at jeg var på randen av "hysterisk" i går, men nå er alt som det skal og jeg har bare 102 dager igjen! Ha en brillefin tirsdag! Klem*
Rampongi Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Herlig herlig! Godt å høre at alt var bra. Jupp, du skulle blitt fotografert i dusjen!
Turtelduen Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Bra da! Godt å følge opp, heller en kontroll for mye!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Takk, jenter:) Nå er det atter bare glede i Lykkeboden;)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Å så kjekt å høre:-) Jeg var inne mange ganger i mitt svangerskap. Ringte rett til føden på st olav og ble godt tatt imot hver eneste gang. SÅ lov meg om du blir usikker igjen så ring:-) Alt var bra med jenta mi alle gangene men det finnes ikke verre følelse enn å gå rundt å være redd. Lykke til videre:-)
♥♥♥ Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 godt å høre Var på kontroll på Ahus på julaften jeg, grunnet lite liv. Alt var bra da. Hadde kjent lite liv ett par dager. typisk nok kjente jeg mye liv på vei til sykehuset... men godt å få en skikkelig sjekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå