IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg skrev jo for ikke så lenge sia at kompisene til sambo hadde bedt sambo på guttefest, som brått ikke var guttefest, men jeg ble fortsatt ikke bedt osv.. .Vel: I går leste jeg brått på facebook om noen bilder osv, kællen dro hjem halv 1, så trukke han er med på noen av dem, men den var en jente som jeg ikke viste hvem var som kommenterte dette, jeg spurte da sambo hvem dette var og det var brått xen hans da. Ho hadde vist vært der på den festen! Og det hadde vist han vist om FØR han dro på festen, men gadd ikke si noe til meg!!! Fy faen jeg bare klikka i vinkel i går kveld. Det har skjedd litt vel mye de siste 4,5 åra merker jeg. Så nå er jeg rimelig sikker på at jeg snart ikke gidder mere av hele kællen!!! Og måten folka skrev på face så var det vist en fest som virkelig hadde tatt av. Og da tenker jeg på hva om han fortsatt hadde vært der. Og ikke hadde dratt hjem fordi han hadde jobba så mye overtid og var sliten! HVa hadde skjedd da???? Fy faen jeg bare merker jeg sitter og koker. jeg vet seriøst ikke om jeg bare skal be han pakke bæggen og fløtte ut for en ukes tid jeg. jeg merker jeg ikke har lyst til å ta på han eller se han i det hele tatt! Hva skal jeg gjære lissom??? Jeg sitter her og har hatt et helvetes svangerskap til nå, er 22+1 i dag. Og har en på 2.8 år. så sliter rimelig greit med å følge opp han, meg selv og huset alene! Men jeg merker jeg bare blir kvalm av tanken på å bo sammen med den kællen. han er jo faen ikke ærlig mot meg, og det er ikke første gangen. Jeg spør jo han nesten om lov til og være venner med folk for jeg vil ikke såre han eller gjøre han usikker på hvor han har meg, men når han oppfører sg sånn så merker jeg at jeg fint kunne klart meg uten han i livet mitt! Jge koker over her!!! Jeg så skuffa, sint og lei meg så klarer nesten ikke holde tårene tilbake. Jeg fikk ikke lov til og dra på mctreff fordi han jeg var sammen med i 2 uker for 6 år siden kunne være der, og det respekterte jeg! Men han skjuler for meg at xen hans sitter på en fest jeg i tillegg ikke er bedt på! I helvete heller!!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 LITT hormoner ute og går kanskje? Synes det er drøyt å gå fra en bare pga det jeg da men..
bettyliss Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Er enig med hun ovenfor her, Kanskje du overreagerer litt, at samboeren din og eksen hans har vært på samme fest betyr jo ikke at noe har skjedd. Kanskje han ikke ville fortelle det til deg for han visste hvordan du ville reagere. Sett deg ned ned og tenk rasjonelt, skjønner at du er sint, men ta deg en prat med samboeren din (rolig) og fortell han hvordan du føler det.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 Er jo ikke bare det som ligger bak da. men dette var lissom dråpen som fikk begeret litt vel fult! Derfor jeg ikke vil gjøre det slutt, men bare være litt alene, for det kan jo være at jeg ikke hadde brydd meg sååå mye hadde jeg ikke sotti her gravid med 2 mann og ikke følt meg helt fresh. Men da hadde jeg mest sannsynlig dratt på den festen, bedt eller ikke bedt og virkelig vist kompisene at meg kødder man ikke med!
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Det at exen hans var der, i seg selv, ville jeg ikke ha ansett som noe problem. MEEEN så skriver du at du ikke fikk lov å dra på mctreff pga at din tidligere flørt (heter det ex om detvar2 uker?), da blir saken en annen. Da er det ett sett regler for deg og ett for ham. Det hadde jeg ikke godtatt. Jeg synes hele greia med festen ble gjort på en kjip måte mot deg og de løy jo når de sa det bare skulle være gutta, og nå dette? Nei, da hadde jeg begynnt å revurdere det altså. Man er jo ingen dørmatte heller...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 blir vel kanskje mer en flørt ja...hehe... takk for at du forstår meg Mrs Rincewind. Og når det i tillegg har vært brudd på tillitt flere ganger!!!! men jeg tilgir han vel denne gangen å vel kjenner jeg meg selv rett! Kanskje jeg rett og slett er en dørmatte....faen ta...( sorry til de kristne)....sliten og orker svært lite nå merker jeg.....VELDIG deprimert om dagen og han gjør det jo såååå veldig mye enklere for meg! NOT!
miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Skjønner deg utrolig godt har vært der selv.. man bli skuffet såret lei seg og mister tillitten i mannen du elsker.. Første gang jeg var gravid så jeg nesten ikke noe til mannen min.. jobbet døgnet rundt på fest i helgene.. aner ikke hvor ofte jeg har vært på sykehuset med svigermor pga han ikke var der.. etterhvert kom jo så klart mistanken om utroskap (han var ikke det men fortell det til en gravide som har gjort opp tankene sine ) begynte og snoke litt i meld hans.. og da jeg var i det siste trimester fikk han en meld... synd at vi ikke fikk det til. vi får prøve hardere neste gang Det dreide seg om en kopp kaffe men det ville jeg heller ikke tro :S >Der røyk alle sikringer hos meg. låste meg inn på badet og begynte og pakke tingene mine og til babyen.. da skjønte han alvoret..Jeg tilga han for alt så lenge han ikke hadde vært utro så klart.. Du må vise han at du ikke er en dørmatte han kan tørke føttene sine på.. du er faktisk dama hans.. som bærer barnet hans.. han må skjerpe seg.. Stor klem
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 Jeg skjønner deg også. Skjønner at det er ting som har skjedd over langt tid og at dette var dråpen. Jeg har også hatt det slik i et forhold, vi hadde heldigvis ikke barn så det var ingen ting slik sett som holdt meg igjen. Virker som en skikkelig umoden mann og gjeng med kompiser som ikke klarer å vise hensyn! Hadde jeg vært deg ville jeg sendt han på dør med beskjed om at han kan komme tilbake når han har bestemt seg for å behandle deg med respekt! Nei, det skal selvfølgelig ikke være 2 sett med regler i et forhold, dette må du ikke finne deg i. *trøsteklem*
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Hei HI, Skjønner deg veldig godt hvis han løy til deg! Det at han visste at hun var der - men ungikk å si det til deg .. og at festen egentlig skulle være guttefest.. men brått ble noe annet ..?! Luker vondt dette her.. Ønsker deg masse lykke til fremover! Håper du finner ut av hva som er best for deg og barnet (barna) Klem
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror dere må snakkes sammen. Ofte må mannfolk ha det inn med teskje vet du. Syns han det er rett at dere skal ha hver deres spilleregler når det gjelder andre,blant annet exer? Eller var dette rett og slett noe han ikke tenke over? Det høres ut på det du skriver at her e det flere misforståelser ute og går. Men jeg er helt klar på det at ærlighet er noe man skal kunne kreve 100% i et forhold. Snakk med han. Men snakk rolig. Det kan jo være at når han får høre hvordan dette ble oppfattet hos deg og hvordan det føltes så forstår han bedre? Uansett håper jeg det ordner seg for deg. Er jo ikke bra for den lille i magen at mor skal være så ute av seg.
Ronja&Odin Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 hvis du ikke stoler på faren til barna dine så er det ikke noe vits og være sammen med han nei. herregud så teit innlegg... greit og ha hormoner altså, men det her ble bare skakkelig fjortiss... regner med at dette var en spøk? tenk om han jeg er sammen med som jeg har vært sammen med i tre år, vi venter vårt andre barn, og skal gifte oss. hadde sagt, du får ikke gå på fest uten meg hvis det er andre gutter der... HALLO??? hvor gammel er du egenlig? stol på han du er sammen med og la han slippe seg løs sammen med kompiser uten deg hengende i ræva... det har dere godt av begge to. det betyr ikke at han vil pule ei annen jente selv om han vil på fest uten deg??!! sorry, men sånne forhold er dømt hvis man ikke gjør noe med det... beklager den harde sannhet! og det gjelder samme med han... ang mc trffet og din x....
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 æ syns du overreagere.. først blir du sur for at mannen din skal på fest der det ikke e bare gutta.. å så e du SUR for at han KUNNE VÆRT DER da det tok av.. trur det e du som må skjerpe dæ.. Man stole da på sin bedre halvdel, selv om det selfølgelig er noen ganger sånn at en drar, men han har valgt deg å skal ha barn med deg.. æ skjønne det e hormona i bilde å , det e kjedelig når man ikke føle seg så fin å fjong for man har bynt å få stor mage men det betyr ikke at han vil tålerere alt heller.. eller skal det for den saks skyld.. Man må jo prøve å tenke litt fornuftig.. så lenge han ikke har gjort nå å e det vil ikke vits å være sur på han å snakke sikkeli nedtalanes om han her inne.. det e nu å respekløst.. ( siden han ikke har gjort nå)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 men du kan jo tenke deg hvordan du ville følt deg viss han skreiv om deg sånn her på et pappa forum..
sosol Skrevet 12. januar 2010 #14 Skrevet 12. januar 2010 Tror jeg hadde klikka selv jeg... dæven ta.Selv om jeg har kroppen full av hormoner er ikke det grunn nok til å skjule ting nei... Men jeg syntes du skal ta en prat med han og fortelle kor skuta ligger henn altså....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2010 Han må gjerne dra på fest hvor det er gutter og jenter! Er ikke det jeg reagerte på, men samma det... dere har tydeligvis mannfolk som ikke har brøti tillit over en lang stund. Selv om det er små ting så blir begeret fult etterhvert! Vi snakker med hverandre og vi har vært sammen i 5 år og skal ha baby nr 2! Så vi klarer fint og snakke sammen om vanskelige saker, er kanskje derfor vi fortsatt er sammen. Ser at det ikke bare er jeg som er hormonell her inne! Åsså om han hadde skrevet det inne på pappasia. Lov og få ut frustrasjon og høre andres meninger og få litt backup! Jeg takker for den backupen jeg har fått av de som har skrevet det også later jeg som jeg ikke har lest de andre innleggene... Vi har heldigvis skværa opp nå og han skjønte at han hadde dreti på draget (igjen) og lovet at dette var siste gang! Men han hadde ikke satt seg i min situasjon. Som jeg da sa til han at det er greit, men dette er siste sjangs. Jeg har mine standpunkter i et forhold. Har vært i et forhold hvor jeg ble misshandla så jeg har piggene litt ute når det gjelder ting som jeg ikke liker! Og det er han fullstendig klar over. Og det hjelper ikke akkurat og gjøre sånt med en hormonell gravid dame, da ber man om trøbbel!
blessed87 Skrevet 12. januar 2010 #16 Skrevet 12. januar 2010 jeg må si jeg kjenne rmeg litt igjen her IZ. jeg også tåler svært lite når det gjelder festing,og synes de skal vise respekt for damene deres og ikke feste med eksene sine!! jeg selv har roet meg med sinnet,men sagt til han at jeg vil helst ikke at han skal ha så mye kontakt med eksene. hormonene løper jo løpsk så sett deg ned og fortell ham hvordan du har det og bli enige om hvordan dere vil ha det ang sånne ting i fremtiden lykke til
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. januar 2010 #17 Skrevet 13. januar 2010 Om d har skjedd ting over mange år, og det hær bare va toppen på kaka, så syns æ ikke du overreagere. Men for barnet dåkker har og d dåkker vente sin skyld, kan du ikke bare dra. Bestill time på familierådgivningskontoret IDAG og få hjelp, det blir garantert ikke bedre om du bare går å holde sinnet inni dæ eller kjefte han full. Håpe d ordne sæ for dåkker, men det e ikke alltid man kan være sammen med den man elske. Men lista for å gå fra hverandre e sykt mye høyere når d e barn med i bildet, så framst det ikke gjelde vold/misbruk - da e d å pakke sakan å dra med engang! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå