kathrins Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 jeg har akkurat kommet hjem fra kontroll hos jordmor.Hun sa jeg var moden, avflatet og tegn til åpning, og siden jeg var 2 gangs fødende kunne føde når som helst:) satte opp ny time om en uke, men hun regnet ikke med at jeg kom til å trenge den,åååååååå som jeg gleder meg! Skal bli så utrolig herlig å møte tulla som gjemmer seg der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå