Gå til innhold

AnLin?

enda en, hihi *fødte 15.01010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er like utålmodig som deg jeg nå, har termin 21.jan og det er helt pyton å vente!

Slimproppen min gikk julaften, så ble innstilt på ikke å gå tiden ut..Vi får heie på hverandre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh..gikk slimproppen for så lenge siden.. ! Da hadde jeg dåna.. :) Kjedelig å gå sånn og vente. Blir galen her snart! :))) Har kjøpt brinebærblad-kapsler i dag. har drukket teen frem til nå, men tenkte at noe med litt mer krutt kan ihvertfall ikke skade.. Ikke det at det får fødselen igang akkurat, men..

Heia deg! :)

Skrevet

Jeg følger med om du merker mer action etter de kapslene, da tar jeg sånne og!

Heia deg også!

Skrevet
:) Det er helt sikkert tilfeldig, men har kraftigere kynnere i kveld, spesielt i begge lyskene.. Har tatt 4 kapsler til nå.. :) Det er vel noe i det man sier at tro kan flytte fjell..hehe.. Lurer på om jeg skal få mannen med på en runde i halmen også i kveld, og de påfølgende dagene, om vi orker.. Er jo ikke spesielt romantisk med den schvæære magen og vondt bekken, men, men.. Ihvertfall ikke dumt, da.. :) Kjekt å føle at man gjør noe iallefall.
Skrevet

spennende...vi tar også en tur i halmen i kveld, mannen er bare glad til:) Men ikke spesielt romantisk nei, blir mye humor ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...