enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg tror jeg er like utålmodig som deg jeg nå, har termin 21.jan og det er helt pyton å vente! Slimproppen min gikk julaften, så ble innstilt på ikke å gå tiden ut..Vi får heie på hverandre!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Åh..gikk slimproppen for så lenge siden.. ! Da hadde jeg dåna.. Kjedelig å gå sånn og vente. Blir galen her snart! )) Har kjøpt brinebærblad-kapsler i dag. har drukket teen frem til nå, men tenkte at noe med litt mer krutt kan ihvertfall ikke skade.. Ikke det at det får fødselen igang akkurat, men.. Heia deg!
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg følger med om du merker mer action etter de kapslene, da tar jeg sånne og! Heia deg også!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Det er helt sikkert tilfeldig, men har kraftigere kynnere i kveld, spesielt i begge lyskene.. Har tatt 4 kapsler til nå.. Det er vel noe i det man sier at tro kan flytte fjell..hehe.. Lurer på om jeg skal få mannen med på en runde i halmen også i kveld, og de påfølgende dagene, om vi orker.. Er jo ikke spesielt romantisk med den schvæære magen og vondt bekken, men, men.. Ihvertfall ikke dumt, da.. Kjekt å føle at man gjør noe iallefall.
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 spennende...vi tar også en tur i halmen i kveld, mannen er bare glad til:) Men ikke spesielt romantisk nei, blir mye humor ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå