babyi2010 - fødeklar- Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Da er jeg vel endelig høygravid eller...? Tiden går fort så for min del er det helt greit at det er 40 dager igjen. ca i allefall. I dag er det og bare en uke til vi overtar huset vi har kjøpt så tiden fram til terminen vil komme til å gå unna :-)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har 39 dager igjen idag, feiret stort på formiddagen igår. så kom kvelden og jeg syntes 40 dager var lenge igjen;O) idag er optimisme-hormonene på plass foreløbig, håper de holder seg ut dagen!!! er dere også like svingende i hormonene for tiden?? hviner av fryd fordi det er så kort tid igjen til termin, en halvtime etterpå svelger jeg tårene fordi jeg syns det er så lenge igjen...Godt å vite at vi har så kort tid igjen uansett nå hihi, det tipper jeg min søte lille familie også gleder seg til... lykke til!!
♥Nemi♥ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 40 dager igjen her også Jeg skal også flytte inn i huset mitt i neste uke! oæææh:D
fremtidoghåp Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 37 på meg! Er HELT klar til å få henne ut nå!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå