Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Går det ikke an å trekke tilbake vennforespørsler? Jeg har gjort det et par ganger før, men nå finner jeg ikke ut hvordan man gjør det lenger.... Help, anyone?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 du får vel personen på vennelista di, går det ikke an å slette derfra da?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 gå på personens profil, nederst i venstre hjøerne på profilen står det "fjern fra venner" ellre noe sånt noe.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Takk for svar, men det er selve forespørselen jeg lurer på. Jeg har sendt en friend request til en person, og ønsker nå å trekke tilbake denne. Jeg vet jeg har gjort det før, men det var før oppdateringen på face... Mulig det ikke går an å gjøre lenger da.. Altså jeg har ikke denne personen som venn enda, har sendt en request som jeg vil ta tilbake.. ...?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Da må du vel bare vente til han eller hun aksepterer da og så slette fra lista....? Av ren nysgjerrighet, hvorfor vil du trekke tilbake forespørselen?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 ja hvorfor vil du trekke tilbake forspørslen? Fortell fortell fortell ! :-) Har adda flere jeg 'har angra' på, men det blir fort glemt, ellers sletter jeg de bare fra lista
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 det har jeg ikke hørt om før....men er ikke så dreven. prøv å send ny forespørsel, og når de får beskjed om å bekrefte, så er vel alternativet angre... kanskje det går?? ellers så må du gjøre som nevnt overfor.. vente til du blir akseptert?? om du blir det da...dersom det har skjedd noe som gjør at du ikke ønsker å være venn...så kan det hende at peronen som har fått forespørsel opplever det likt, og derfor ignorerer det hele=) lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 1. Gå inn på venner. 2. Finn personen i listen 3. Trykk på krysset på høyre side.. Tror dette skal gå, gikk hvertfall før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå