Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Noen menn (som min lillebror) er sykt babysyke, de blir helt matt i øyene, og drømmende bare de ser en baby.. Mens andre (som min samboer) syns at babyer er søte, men han var ikke babysjuk.. Akkuart som det finnes jenter som ikke er såå babygale.. Min samboer var ikke babysjuk før vi ble gravide. Han ville ha barn, men han var ikke helt tullete. Nå gleder han seg masse, og er litt babygal..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Samboeren min er kjempe babygal. Hihi..nesten så han får ei tåre i øyenkroken når jeg ser noe veldig "baby'ete" på tv.....hihi..lik meg Jobber for harde livet å lage noen små men....... Mannen blir kanskje mere babysyk når de ikke får "til" å lage barn..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 kult at menn svarer og;) er det sånn at dere og virkelig tenker på å gleder dere til baby og sånn? og gleder dere til å begynne å prøve?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 for meg personlig så er det hele pakka egentlig... Gleder meg til det og holde baby'n for første gang.. Og det og prøve blir jo moro det også
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 hehhe gleder du deg til fødsel også? bestemt dere for å prøve?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 Jepp, min mann ble det kort tid etter at vi traff hverandre. Men som den fornuftige sjel han er ble det felles leilighet, forlovelse og bryllup før baby:o) Han var faktisk mye mer ivrig på å lage baby enn meg.
Dunder Skrevet 12. januar 2010 #11 Skrevet 12. januar 2010 Ja, det vet jeg om mange menn som er. mannen min er ikke såveldig opptatt av andre babyer enn vår(e), men har et par kompiser og kollegaer som blir helt tulleruske når det kommer babyer inn i rommet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #12 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har aldri vært babysjuk. Jeg reagererte faktisk med ubehag på samboers babysjuke. Jeg klarer ikke å forstå at noen kan ta den viktigste beslutningen de skal ta i livet sitt (altså å få barn) uten at fornuften alene får råde.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 ja det blir de=) i hvert fall noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #14 Skrevet 12. januar 2010 Samboeren min er veldig babysyk, tror jeg. Han er ute i praksis nå - på et sykehus. I går kom han hjem og var helt i hundre - da hadde han tatt blodprøve av en liten baby som var et par dager gammel og babyen var BARE SÅ SØT (haha), og han gledet seg villt til babyen vår kommer om +/- 5 uker :-D
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #15 Skrevet 12. januar 2010 Typen til venninna mi er helt frelst av babyer sier hun.. de har bare vært sammen i 5 mnd da, så de har ikke snakket om å få sin egen helt enda:) Men han kan feks finne på å kjøpe et par babysokker eller en body fordi den var såå søt, så sparer han det til det blir aktuelt eller gir det i gave sier hun:) De var i syden i høst, da hadde han kjøpt babysokker der.. Han er 31 år, begynner vel å føle det er på tide kanskje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå