Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 da er jeg 20uker på vei D da er det gooode muligheter for gode bilder av nurket og se kjønn vel???
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 skulle nok tro det, men det kommer jo an på hvordan babyen ligger. Men forrige sv.skap så så de kjønn på gutten min før jeg var 20 uker på vei..var vel 17-18 uker på vei tror jeg..
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 da får vi håpe nurket her ligger riktig.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå