stasimor0603 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 hei hei, tenkte å komme i kontakt med noen mammaer fra fredristad og omegn, for kaffe og trilleturer;-)
stasimor0603 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2010 halla:-) endelig noen:) hvordan står til? og babyen/e?
Thea <3 Lotte Skrevet 15. januar 2010 #4 Skrevet 15. januar 2010 Fredrikstad calling:) Ei datter 20,5mnd.. Du/dere?
stasimor0603 Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2010 gutt på 1 mnd:-) så er ganske ny her:) så er urfaren kan man si:-)
stasimor0603 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2010 har dere lyst å treffes en gang:-)
Hatho Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Hei. Hadde vært koselig det ja, selvom jeg har en gutt som er 10 mnd blitt, litt eldre enn deres virker det som.
stasimor0603 Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2010 Uff beklager svarte ikke før, har ikke vært her på lenge og tiden går så fort, men vi kan godt møtes nå, lilleman er 6,5 mnd nå og veldig glad i selskap:))))
Hatho Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 Hei. Blir gjerne med på noen trilleturer jeg og sønnen min på 16 mnd.
Giocoso77 Skrevet 17. september 2010 #12 Skrevet 17. september 2010 Hei! Ser at det er lenge siden du skrev innlegget, men lurer på om du har lyst til å bli kjent med flere mammaer. Jeg har en sønn som er på alder med din sønn (født i desember 09). Lyst til å treffes?
Thea <3 Lotte Skrevet 3. oktober 2010 #13 Skrevet 3. oktober 2010 blir gjerne med på trilleturer i det deilige høstværet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå