Gå til innhold

noen fra fredrikstad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei, tenkte å komme i kontakt med noen mammaer fra fredristad og omegn, for kaffe og trilleturer;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halla:-) endelig noen:) hvordan står til? og babyen/e?

Skrevet

Fredrikstad calling:)

Ei datter 20,5mnd..

Du/dere?

Skrevet

gutt på 1 mnd:-) så er ganske ny her:) så er urfaren kan man si:-)

  • 2 uker senere...
Skrevet

har dere lyst å treffes en gang:-)

Skrevet

Hei. Hadde vært koselig det ja, selvom jeg har en gutt som er 10 mnd blitt, litt eldre enn deres virker det som.

  • 4 måneder senere...
Skrevet

Uff beklager svarte ikke før, har ikke vært her på lenge og tiden går så fort, men vi kan godt møtes nå, lilleman er 6,5 mnd nå og veldig glad i selskap:))))

  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei.

Blir gjerne med på noen trilleturer jeg og sønnen min på 16 mnd.

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Ser at det er lenge siden du skrev innlegget, men lurer på om du har lyst til å bli kjent med flere mammaer. Jeg har en sønn som er på alder med din sønn (født i desember 09). Lyst til å treffes?

  • 3 uker senere...
Skrevet

blir gjerne med på trilleturer i det deilige høstværet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...