Gå til innhold

Hei alle prøvere! Prøv mitt tips? Det virka for oss ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 10 uker på vei, etter 8 pp. Prøvde så intenst, testet og stod på, men det ble aldri positivt. Skrev å var aktiv her inne også, men til ingen nytte uansett hva jeg prøvde av tips å kjerringråd..

Til slutt bestemte jeg meg for å koble av litt. Fikk mensen, men tenkte ikke over neste eggløsning, bare gjorde alt mulig annet. Jeg å sambo dro på helgetur på hytta uten unger. Gode middager, vin og kos... Kom hjem å fortsatte hverdagen... ukene gikk... Å stakk ikke nesa inn på bim..

Så kom jeg plutselig på at mensen var 2 uker over tia, tok en test igjen å den var negativ... så tanken fløy bort igjen. Ble etterhvert dårlig, kvalm å rar... dro til lege, å hun ville se nedentil om livmora var større, for kunne jo tenkes at jeg var på vei... Å ja... DET VAR JEG!! Så kobl av jenter!!

Gjør noe annet!! Å prøv å ikke tenke tenke tenke å håpe å gruble... Så skal dere se det går til slutt ;) Å når du får en overraskelse som det, så blir den ekstra stor;)

Lykke til alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signera den :) samme opplevde vi etter 3 år med prøving :)

Ønska deg lykke til videre med svangerskape, kos dere. E ei kjempefin og spennande tid :-D

Skrevet

hm, er så merkelig med neg. test så lenge over ikm - jeg sitter nå og lurer på om jeg er på tjukka selv om jeg har hatt en blødning og testene er neg. Skal til legen på fredag! sist ordentlige mens var 29/11...

Har mange symptomer, så et eller annet er det iallfall!

vond rygg og bekken

blir fort kvalm hvis jeg ikke spiser

murringer og stikk i magen

trøtt/sliten

hodepine

så gøy at det klaffet for dere! Gratulerer så mye!!

Skrevet

Det funker ikke her, men så bra at det klaffet for dere!!

Skrevet

funker ikke hos oss heller:(

har stresser med det,gitt faan i det,ikke tenkt på det,tenkt på det,hatt under e.l,hatt hele tiden,hatt bare litt(sex altso:)

men neeeei da,ikke en jæææævla positiv strek....

16pp nå...og nå er det snart stopp,dette orker jeg ikke utsette meg selv for i evigheter..:(

har ett liv og for f.........

lykke til...:)

Gjest høstmamma? :)
Skrevet

Hei Pånigjen, sa legen din noe om det var normalt å ha negativ test to uker over IKM, og fortsatt være gravid?

Jeg er nå 1 uke over IKM, og fortsatt bare negative tester.

Ikke noe tegn på tr er i anmarsj heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...