Gå til innhold

Jeg blir så sur av å handle barnetøy på salg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er masse salg rundt omkring nå, så har jeg vært noen turer i byen for å (prøve) å kjøpe litt billig hverdagstøy til guttene mine. Jeg burde egentlig ha lært, etter noen år, men hver gang håper jeg at det skal være litt å velge i til gutter på salg...Men den gang ei! I går var resultatet slik for de butikkene jeg var innom:

Cubus: 1/2 stativ med guttetøy, 90% i str 86, 3 1/2 stativ med jentetøy i alle str.

KappAhl: 1 tynt besatt stativ med guttetøy, hovedsaklig blå joggebukser, 4 stativ med jentetøy

Lindex: 1/2 stativ med guttetøy, 2 ++ til jenter

Hvorfor er det sånn? Hvorfor kan ikke vi guttemammaer også få fint tøy til en billig penge til våre små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har jente og føler at det er motsatt... finner bare jævelig jentetøy, men masse guttetøy! Og hva skjer med at alt er ROSA!! blæææææ.. jeg handler nesten bare guttetøy til min datter. for masse positive kommentarer på at hun er så kult kledd. jeg har en unge, ikke en puffy rosa marshmellow!

Skrevet

Jeg er enig med deg der HI.

Hilsen mamma til en gutt.

Skrevet

Huff, har lagt merke til det selv. Burde vært mer nøytralt tøy og.. Er jo ikke så fint med kun rosa til jenter, eller hodeskaller til gutter.

Skrevet

Ja, gutteklær kler jo både gutter og jenter. Men hadde vært kult å se en gutt troppe opp i bhg, men rosa tyllkjørt og glitrende topp.

Skrevet

Fordi de andre guttemammaene har allerede vært der før deg og rasket med seg! Gutter sliter gjerne klær lettere enn jenter(de litt større), så tror mødrene har vært ute tidlig å handla inn et lager med billige hverdagsklær.

Skrevet

HELT enig! var i scottland nå. det var den en hel avdeling dedikert til hvit og svart tøy. kanskje upraktisk, men kjempestilig til både gutt/jente. Men det er vel litt sånn at vi alle vil ha det vi ikke kan få..? jeg har aldri likt at jenta mi skal bli født inn i en sånn rosa jente steriotype. Så her i hjemmet er det kun 1 av 20 plagg som er rosa;)

Skrevet

Jøss, fant du et helt stativ på KappAhl?

Det er mer enn det de har i hele KappAhl butikken her. Ja faktisk i alle KappAhl butikkene. Det er fire, hvorav to stooooore, KappAhl butikker rundt her, og ingen av de har klær, bare pysjer med spiderman og batman på, til gutter.

Skrevet

Jeg syns også det er sinnsykt mye rosa!! Er så lei av det og hello kitty ting, klær, belter, strikk, leker, vesker, sekker osv....

Jeg kjøper også gutteklær noen ganger, syns det er bedre med blått og brunt fremfor rosa rosa hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...