Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 jeg har lyst på sjokolademelk:(
NormaJean Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 mmm, cola min eneste glede i hverdagen (er syk) Rart hvordan det funker så bra som medisin;) men prøver å begrense inntaket da. Vil ikke legge på meg like mye som i forrige svangerskap, lol
M@msen Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Cola har jeg ikke lyst på....Var cola lightoman før graviditeten... Men har lyst på sjokolade melk:) Kroppen er snodig...
Helverine Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg er ingen brusdigger i utgpkt, men har sykt lyst på cola hele tiden nå.... Er trøtt og sliten, og våkner liksom litt av det. Mulig det er psykisk, haha. Men, har lagt på meg mer enn nok allerede, så må bare holde meg unna....*sutre*
M@msen Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Hmmmm ja kanskje greit å prøve å begrense det litt:) Men ett glass gjør jo ingenting!!! Er helt motsatt om dagen jeg, bare lyst på salat og farris...hmmmm ja ja får nyte det mens jeg kan:) Orker jo ikke trene så for at vekta ikke skal sprnges før terminen så er det jo greit å prøve å spise sundt...
Gjøkeredet③ Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Cola er min djevel i dette svangerskapet... Prøver å begrense det til helgene, men det er ikke alltid like lett...
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 ÅÅÅNEIII! Hva tror du jeg har lysst på nå? COLA! Jadda. Issj. Jeg som ikke har tenkt på brus på flere dager. Nå kan jeg kjenne smaken av cola mens jeg sitter hær... Går ikke lenge før jeg tar krykkene med meg på colakjøpetur nå.
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #9 Skrevet 12. januar 2010 cola light og ostepop!!! nam!!! Sjokolademelk er også veldig godt, men gjør også at jeg blir kvalm..
NormaJean Skrevet 12. januar 2010 #10 Skrevet 12. januar 2010 Marie: fy fy fy deg, må ikke nevne ostepop til meg........
Helverine Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2010 Ho ho sorry. Ble det colatur? hehe
Helverine Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. januar 2010 Har en stooooooooooooor pose ostepop i skapet fra helgen - uåpnet. Da skal det litt mer til før jeg spiser, når den ikke er åpen....så den ligger fremdeles øverst innerst og roper på meg ;o)
NormaJean Skrevet 12. januar 2010 #13 Skrevet 12. januar 2010 Men Helverine, ostepop er så myyyye bedre hvis det har ligget ute av posen i noen timer og blir litt seige. nam nam nam
Gjest Skrevet 13. januar 2010 #14 Skrevet 13. januar 2010 hehe.... det er ti kr for en liten pose på ica og obs nå... nam nam... men nå har jeg ostepop pause fram til helga... tror jeg...
Minimo <3 Skrevet 13. januar 2010 #15 Skrevet 13. januar 2010 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHBOOOOOOOOY! Må ha det bare må ha det Heldigvis klarer jeg ikke mye før jeg blir dårlig, men likevel! forje gang var det nonstop og pepsimax Men skal holde meg denne gangen.. er vel bedre med oboy? uff.. hvorfor få dilla på sånne teite ting man blir tjukk av?
Løvinna30 Skrevet 13. januar 2010 #16 Skrevet 13. januar 2010 jeg og. Var så dårlig i dag tidlig, at jeg bare måtte kjøpe cola, sitter nå med et glass cola :-) mmmm deiligt :-)
DK+2 Skrevet 13. januar 2010 #17 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har drukket et boks cola idag, og det var GODT!! Har aldri brukt å drikke noe spesielt med brus, ivertfall ikke cola, men nå.. har jeg ofte lyst på det, men drikker det ikke så ofte uansett, man må bare begrense seg... har sykt lyst på ostepop også, men det MÅ være Cheese Doodles, ikke de billige, fæle variantene.. NAM!!
Helverine Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 13. januar 2010 Blæ altså. Nå har jeg så lyst på cola og ostepop (som ikke har ligget ute i noen timer NormaJean;)) Får vente til fredag ;o)
pingu med 4:) Skrevet 13. januar 2010 #19 Skrevet 13. januar 2010 alt dette snakket om ostepop og cola gjør at jeg nesten vurderer å hoppe over middagen å servere ostepop til hele family'n i dag:P hehe..nessda..
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 13. januar 2010 #21 Skrevet 13. januar 2010 Hvor dum går det an å bli? Jeg leste denne tråden i dag og. Jeees... Nå har jeg sendt meld. til mannen, der jeg bønnfaller han om og kjøpe cola og ostepopp til meg på veien hjem i dag. Fordet om det ikke er fredag enda... Sukk. Min indre styrke har tapt denne runden mot hormoner som synest synd på meg =)
Helverine Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #22 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er alene hjemme i morgen kveld, og da har jeg unnskyldning til å drikke cola og spise ostepop, har jeg funnet ut ;o) Ha ha, godt han ikke er borte annen hver kveld ;o) Kos deg
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 13. januar 2010 #23 Skrevet 13. januar 2010 man kan drikke inntil en liter cola hver dag i svangerskapet om det er snakk om koffein inntak.. men selvfølgelig er ikke dette noe å anbefale da man eser ut som et flodhest av cola, som det er så mye sukker i...
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 13. januar 2010 #24 Skrevet 13. januar 2010 Hihi..fornøyelig tråd, og litt "farlig" =)
Helverine Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #25 Skrevet 14. januar 2010 For min del er det snakk om både koffeininntak og sukker...... Drikker kaffe latte også. Vet ikke helt hvor mange latte man kan drikke per dag før man overstiger koffeininntaket jeg? Har et par sukkerklumper oppi også, brunt sukker....(skal være et sunnere alternativ en hvitt har jeg hørt;o)) O'gid man kunne spise det man ønsket, uten at det hadde uønskede konsekvenser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå