Gå til innhold

Gode hjerteknuser-kommentarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min nærmer seg to år, og han er en god liten gutt. Jeg har vært opptatt av å si gode ting til ham, og jeg har ofte brukt: "Du er skjønn!". Sa det til ham for en stund siden, da han plutselig svarte: "Du er skjønn!" Så nå sier han gjerne: "Mamma skjønn!". Han skjønner nok ikke helt hva han sier, men det er koselig likevel! He he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig!

Jeg gleder meg til vesla her kan komme med gode ord. Nå er det bare babbel (hun er 4 mnd), men viser jo såklart at hun setter pris på meg alikevel, fineste fine ungen min :)

Skrevet

Åhhhh...så søt!! Det lønner seg å si pene ting til barna, for en får det ofte i retur:) Jeg har hatt en tøff natt med en av tvillingene og stod på badet 0630 med min eldste gutt på 7 år, og var trøtt i trynet. Fikk en god klem og han sa: "mamma, du er den som lukter best i hele verden".

Skrevet

Bare kom på en fra jeg jobbet i barnehage, denne gutten går nå på skolen og jeg har litt kontakt med foreldrene hans.

Han satt på do og ropte at han var ferdig, mens jeg stod der og ventet på å få tørke han så han på meg med svære øyne og sa: Åhh..Hva skulle jeg gjort uten deg, du er så flink du, hjelper meg alltid!

Hehe, stor takknemlighet over å bli tørka i rumpa hadde han i allefall :o)

Skrevet

De er så søte de små..

Jeg har ei som er 2.5år og som har begynt å prate veldig.

Ofte tar hun de tåfisluktene føttene til broren på 4mnd sniffer høylytt på de mens hun utbryter "deilig" Det samme gjorde hun på bleierompa hans en dag jeg sa han hadde bæsjet. Så luktesansen må nok komme senere i livet tror jeg.

Ellers er hun veldig opptatt at hun er så glad i meg, pappan og babyen om dagen. Hver gang hun ser meg får jeg god klem med koselyd og " er så glad i deg, mamman min" Det smelter mitt hjerte iallefall.

Skrevet

Vi lå på sengen og tullet en dag, og så gav jeg jenta mi på 2,5 år en klem. Da får jeg som svar: "Mamma, jeg ER ingen bamse!!"

Skrevet

Eldste sønnen min er 3,5 år. Her om dagen kosa vi, og han holdt hardt rundt meg. Så utbrøt han plutselig: "Mamma, du er supermann min du! Vet du hvor glad jeg er i deg? Sånn kjempe masse!!!" (viser da stor avstand med armene,)

Han har en lillebror og, som han klemmer på og sier: "Beste ungen i verden min du!"

Da er det godt å være mamma gitt. :)

Her om dagen snakket vi om at alle hadde hjerne i hodet, som sier ifra til kroppen når den skal gjøre ting, Vi ble enige om at jeg og han hadde en sånn... Så blir han veldig tankefull før han sier: "Men pappa har ikke det!" Kan tro jeg lo høyt da jeg fortalte pappaen det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...