Gå til innhold

Da har jeg vært på 3d UL... :)


Adrian07♥ Sofie10♥

Anbefalte innlegg

Idag var endelig dagen kommet. 3d ul og 27+2 uker. Alt sto bra til med lille jenta (ja, fikk bekreftet at det var det, deilig)

Men lille jenta vår var tydeligvis veldig sjenert, så både armer og ben lå foran ansiktet. Så da fikk vi en ny gratis time i morgen for å se om hun er mer villig til å prøve da.. hehe

Det viktigste var jo at alt var i orden, men for 1000kr så er det greit å få sett det man skal se :) Så nå er jeg spent på hva vi får se i morgen :)

Flere som har vært på 3d enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også veldig lyst til å prøve 3D UL. Men bor i Finnmark, så da må jeg reise langt for å finne 3D :S Vil vite kjønn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på 3d ul idag vi også :D fikk tydelige bilder av lille gutten <3 helt sykt gøy, kunne se at han får nesen til faren og munnen min med en gang! han lå perfekt i forhold til bildene heldigvis :) anbefales på det sterkeste til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også på 3D UL i dag, gutten vår gjemte seg også bak hender & føtter, akkurat slik storesøster gjorde det sist! Gjespet seg gjennom hele seansen, håper han har like godt sovehjerte når han kommer ut :-) Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hun viser mer av seg selv i morgen da:) Har vært selv og fikk kjempemange fine bilder, enda jeg bare var 21+6.

 

Anbefaler deg Jessheim Helverine. Kortest vei ikke minst;) JM sa i dag at om jeg hadde vært der så hadde jeg fått det beste jeg kunne få rundt om her. Han blir brukt til spesialsaker på ahus og for han har lang erfaring og utdannelse innen området. Så han er visst kjent i miljøet som en av de beste:) Koster litt mer, men synes og man har fått de beste bildene der (klarest) Er gjerne inne litt lenger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenkte å dra dit, men fikk ikke time denne uken. Neste uke vet jeg ikke helt hvordan ser ut enda, så jeg får ta det som det kommer. Så er det dette vena-cava-syndrom opplegget mitt da.... Er jo waste hvis jeg ikke klarer å ligge bakover i mer enn 1 min ;o) Får høre om de har noen back-up løsninger for oss med slike problem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på min andre time på 3d :) Nå var snuppa litt mer villig til å vise ansiktet sitt. Hun sov søtt og var veeeeldig rolig, så fikk egentlig tatt samme bilde av mange forskjellige vinkler, hehe.. Men var nydelig å se. Han tok seg god tid til å finne fine bilder, så ble en full time nå også gitt.. :) Fullstendig verdt pengene :) Dobbel time til enkel pris, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på 3D UL i Oslo? Lurer veldig på å dra på en UL til, men klarer ikke bestemme meg for hvor...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helverine: Vært på 3d? Og tror ikke du bør vente så du bare bestiller noen dager før for blir fort fullt.

 

Var på ny 3D i går jeg. (29+5) Vesla ligger oppnedbakfremfeilvei. Ikke snakk om å se noe som helst. Fikk såvidt bekreftet jente og fikk målt et ben så termin er samme. Og vekt er helt på snitt. Fikk ny time om o uker. Han ville vente to uker så hun fikk snudd seg. Håper vi da. Ikke lyste på tverrleie=ks.

 

Da var jeg på Lysaker. Har ikke stort å si om stedet enda for var bare inne en 5 min.

 

Jeg lurte på om det ikke var sent å være der i uke 31, men han sa at han brukte få fine bilder da og. Men veldig glad for den jeg var på i uke 21 for da fikk jeg med mer av kroppen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt 3d ul i dag, 28+2. Det var veldig spesielt. Veldig rart å kunne se ansiktet så godt. Nesa og munnen til pappa'n sin. Han hadde en fot forran ansiktet noen ganger, men vi fikk 30 klare bilder av ansiktet likevel. :) Veldig flink han på Jessheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 3d ultralyd i går (29+2), på Ultralydklinikken på Lysaker.

Veldig fornøyd med servicen der.=) Fikk bekreftet at det var en liten jente i magen, og det var herlig! Alt stod bra til og vi fikk flere fine bilder av lille jenta. Ingen tvil om at hun har nesen og bollekinnene til faren sin, så det blir gøy å se hvor lik hun er når hun blir født.

Vil virkelig anbefale Ultralydklinikken=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...