Lene~mor til tre Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Å det er så deilig å endelig kunne være ute, nå er det "bare" 8,8 minusgrader og det er helt herlig å være ute Får nesten ikke lyst til å gå inn igjen hehe, ikke ungene heller Dem koser seg sånn ute, vi har vært ute minst mulig i det siste siden det har vært 20 minus i nesten 2 uker. Føles jo ikke kaldt ute engang hehe, rart at det blir sånn for det er jo egentlig kaldt det å men ikke når man har vendt seg til 20 minus hehe. Føles jo nesten som plussgrader det her i forhold
metaMORfose Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Herlig med utetid, ja! Fint med årstider, synes jeg, og kulde er jo egentlig helt greit, sånn er det å bo i Norge. Man må bare benytte ski og akebrett alt man kan, for plutselig er vinteren over )))
Jojo x3 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Da jeg leste innlegget ditt så jeg for meg ekte vestlands mildvær som jeg er vant med og tenkte ÅNEI.... Men det var det ikke Her er det også blitt mildere og ser at de melder rett rundt null imorgen. Gruer meg til slaps, is, så slaps, så is, så masse vann osv.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå