Gå til innhold

For en start på dagen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arvingen med feber og vondt i hodet. I det hun gikk ut av rommet smatt katten inn og umiddelbart opp i sengen og tisset i sengen vår. Hun tisset i sengen til arvingen overigår. Jeg skulle inn på vaskerommet og skled så jeg deiset på rumpa. Au! Vannlekkasje over natten og frosne og sprukne rør. Ingen vann og rørlegger her i hutteheita har 40 henvendelser på en dag:-( Ja ja, noen dager er ikke helt som de burde.

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Fytti katta for en start på dagen.

Når rørene er tinte så tror jeg at jeg hadde brukt katta til å tørke opp vannet med.

 

Lykke til med resten av dagen ;-)

Skrevet

thihihi, stakkars katten om den blir brukt som mopp :)

 

Tøysetipp; håper dagen fortsetter litt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...