Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Kan dere anbefale yoga som trening? Eller hva er Yoga bra for??
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Trener yoga stort sett hjemme. I forhold til ingen trening er yoga bra trening:) Men jeg trener styrke og kondis i tillegg, fordi jeg føler at jeg ikke får nok fysisk trening av bare yoga. Men for sinnsro,kroppsbeherskelse og bevegelighet er yoga helt fantastisk:) Jeg anbefaler alle å prøve:)
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Trener yoga en dag i uken. Det er ikke trening for fettforbrenning, men er veldig bra for balanse, bevegelighet, konsentrasjon og ikke minst som avspenning. Føler meg mye lettere i hodet etter en yogarunde=) Trener kondisjon og styrke i tillegg da.
lavendelblomst Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Har trent yoga, jeg ble sterkere, fikk bedre balanse, jeg var allerde myk. Pusten blir bedre, klarere i hodet. Fikk tynnere lår, eller flere fine linjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå