Gå til innhold

Noen som er kjent på Ammerud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å bo i området Ammerudhellinga-Alundamveien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regnes som litt "slum"aktig av enkelte, men egentlig en trivelig plass. Nær både skauen og t-banen. Har ei veninne som bor der og trives veldig. Bor ikke så langt unna der selv.

Skrevet

jeg har bodd der i 3-4 år... var hyggelig der. Men da jeg ble gravid flyttet vi derfra... er ikke rasistisk, men vil ikke at barnet mitt skal gå i en klasse der de bare er 2-3 etnisk norske.

Skrevet

Perlefint hviss du har råda til det. Store eneboliger, fine tomter, stille, i markagrensen, hyggelige vanlige folk, 95% nordmenn. (Mange innvandrere i blokkene, men ikke i villaene) Vi hadde ikke råd til å flytte over i villa da blokkleiligheta ble for lita, (bodde i Kollenblokka), men hadde gjerne gjort det siden vi trivdest så bra. (Ble helt ut av byen isteden for oss da.)

Skrevet

Pent villastrøk, veldig stille og fredelig, noen nye rekkehusprosjekter har det kommet, men de har glidd godt inn med gammel bebyggelse, bortsett fra Lillogrenda som har spist av skogen (og det liker jeg ikke). Veldig god skole, nybygd for fire-fem år siden, baseskole. Mange hyggelige barnehager. Rema, Coop, Spar i gåavstand, og også Meny på Grorud senter 10-15 min spasertur unna, litt avhengig av hvor du bor (Grorud hvor det også er Jernia, Match, Vinmonopol etc). T-bane og mange busser til byen. Utafor bomringen. Aktiv håndballgruppe, basket, skiklubb, orienteringsklubb, fotballklubb, barnekor, korps, strykeorkester for barn. Har bodd i området hele livet, og trives kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...