Gå til innhold

Svakere spark/bevegelser...bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent masse liv og harde spark siden uke 18. Er 25 uker i dag. De to/tre siste dagene syns jeg det har blitt mindre liv, og når jeg først kjenner noe syns jg de er svakere. Nærmest bare små skubbing. Blir jo bekymret jg da. Er det noe å bekymre seg over tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ;)

Babyen din har sikkert bare snudd sæ litt, f.eks med ryggen utover ;) Da æ gikk med gutten min va d stille i 1,5 døgn rundt dn tia du e i, da hadde han bare snudd sæ litt ;) Va veldig rart å ikke kjenne nåkka fra en ellers veldig aktiv unge, men så huska æ på at dm snur sæ ofte :)

Dm har jo enda stor plass å boltre sæ på i uke 26 :)

Har du prøvd å drikke kaldt vann/saft/brus eller spise is?

Men om du e bekymra e d lurt å dra en snartur til lege eller jm som kan høre med doppler på lillebane :)

Skrevet

Ellers får man ofte ultralydundersøkelse på fødeavdelingen om det er merkbart mindre liv. Det er jo verdt en tlf for å spørre:)

Skrevet

Hei, babyen har vært igjennom en ekstrem vokseperiode.

Nå begynner den å bli ganske stor. Bevegelsene endrer seg endel når babyen blir større. Det er min erfaring (nummer tre i magen nå) at når de har blitt nokså store er det mer glidninger man kjenner og ikke så mange spark liksom.. Uansett; så lenge du kjenner liv - ville jeg ikke bekymret meg:-) Lykke til!

Skrevet

Jeg opplevde det samme i forrige uke. Ringte føden dag to babyen var rolig og da fikk jeg komme inn på ul. Min baby har satt seg med setet ned og beina under seg. Derfor klarer den ikke å sparke så hardt. Ellers så vi på ul at babyen ikke er spesielt rolig, men jeg kjenner den bare ikke så godt når den sparker og beveger seg (jeg har morkaken på fremre vegg i tillegg). Hvis jeg var deg ville jeg ringt føden! Alt er sikkert i orden med den lille, men det er ikke bra at du bekymrer deg sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...