lille ma Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Har den siste uken neste daglig vært kvalm (ikke så jeg må kaste opp) er det bare babyen som presser alt dit det ikke hører hjemme??
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Har ikke noe svar på hvorfor, men slik var et i hvert fall her også. Jeg hadde hyperemis i starten, men ble kvalmefri fra jeg var fem mndr på vei. Så plutselig i uke 35 og 36 ble jeg kvalm igjen, og nå er det borte (uke 37). Jeg gjettet på at det var hormonene som styrte. Pluss at jeg var mye pllaget med halsbrann samtidig, og det kan fremkalle kvalme.
Pipoca Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ble kvalm i uke 37 og i følge jordmor er det slett ikke uvanlig at man opplever dette mot slutten av svangerskapet. Forstod det sånn at det kunne ha litt sammenheng med blodsukkernivået - jeg holder det i alle fall fint i sjakk ved å spise lite og ofte.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Jeg ble kvalm rundt uke 30.. Hos meg var grunnen stress og at jeg var alt for sliten.. Ble 100% sykemeldt og følte meg bedre etter ca. 2 uker med hvile..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå