Gå til innhold

Kombiskap eller stort kjøleskap?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å filosofere på hva som er mest praktisk at vi kjøper oss når vi flytter inn i leiligheta vi har kjøpt, jada vi overtar ikke før 15.april... men jeg er ekstrem på å måtte ha kontroll!

Vi har en 102liters fryseboks fra før av. Så lurer på hva vi skal velge av kombiskap og vanlig stort kjøleskap?

Vi må også ha komfyr og oppvaskmaskin. Noen som har fått noen bra pakkepriser på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med Uro4 - stort kjøleskap..

Skrevet

Vi har kombi nå...og jeg lengter etter stort kjøleskap hehe. Vi har stor fryser nede i kjelleren. Når kombi'n takker for seg blir det stort kjøleskap ja!

Skrevet

Vi har stort kjøleskap og egen fryser. Hadde ikke klart oss med kombiskap vi iallefall.

Skrevet

Vi kjøpte kombiskap når vi flytett inn i nytt hus.., Angerer som bare det! Skal bytte til stort kjøleskap snart håper jeg!! vi har jo stor fryser i kjelleren, og det er alltid altfor fult i kjøleskapet!!!!

Skrevet

Er vel det jeg frykter også, at det skal bli alt for fult i kjøleskapet. Men samtidig så tror jeg den lille fryseren vi har blir for liten. For her vi bor nå har vi et fryseskap i tillegg. Kansje vi prøver å få solgt den lille fryseren vi har også kjøper vi en større og stort kjøleskap.... det bør jo være en god løsning!

Skrevet

STORT KJØLESKAP!!! Vi har kombiskap som vi kjøpte for 5 år siden. I mellomtiden har to blitt til snart 5, og vi har altfor liten plass. Stort kjøleskap!!!!!!!

Skrevet

Om fryseboksen er lett tilgjengelig hadde jeg gått for et stort kjøleskap. Om dere handler stort er det også en fordel. Jeg er avhengig av en lett tilgjengelig fryseboks, og har et kombiskap siden vi må ned i kjelleren til fryseren. Ferks varer handler vi oftere, men vi har fisk, melkefrimat, kjøtt osv. i fryseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...