Gå til innhold

var dette slimproppen??? (sorry detaljer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg var påm do idag tidli, og røyste meg opp, datt noko ut av meg som landet på do ringen.. så helt ut som en kvite litt store klatt.

så når jeg tok den på papire som ogsa var kvit, då ble den litt grøn aktig.??

 

er 37 fullgådde uker på torsdag.

tror dere det er slimproppen? eller kan de bare bære vanli utflod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert bare utflod, men jeg vet ikke altså.

høres ut som noe jeg kan kjenne meg igjen i som det.... hehe...

Skrevet

Begge gangene slimproppen har gått hos meg har den vert helt blank /gjennomsigtig visst du skjønner hva jeg mener, siste gang med litt blod i...har liksom ike vert i tvil.. men d kan nok være forskjellg fra person til person... LYKKE TIL uansett... :-)

Skrevet

hm, har aldri hatt sånn utflod før. var lixom en stor slimklatt.

og jeg vet att slimproppen kan være en lys grønnfarge på, og de var det her..

 

er litt i tvil.. mn tror de må være slimproppen..

men hvet ikke..

for hadde noen vonde tak i rygg,mage og hofte inatt. så tror kansje de har modnet litt slik att slimproppen gjikk..

 

menmne, får bare vente til det sjer noe mer uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...