<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 når jeg var påm do idag tidli, og røyste meg opp, datt noko ut av meg som landet på do ringen.. så helt ut som en kvite litt store klatt. så når jeg tok den på papire som ogsa var kvit, då ble den litt grøn aktig.?? er 37 fullgådde uker på torsdag. tror dere det er slimproppen? eller kan de bare bære vanli utflod?
mamma igjen:-) Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 sikkert bare utflod, men jeg vet ikke altså. høres ut som noe jeg kan kjenne meg igjen i som det.... hehe...
lykkelig-mamma:-) Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Begge gangene slimproppen har gått hos meg har den vert helt blank /gjennomsigtig visst du skjønner hva jeg mener, siste gang med litt blod i...har liksom ike vert i tvil.. men d kan nok være forskjellg fra person til person... LYKKE TIL uansett... :-)
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2010 hm, har aldri hatt sånn utflod før. var lixom en stor slimklatt. og jeg vet att slimproppen kan være en lys grønnfarge på, og de var det her.. er litt i tvil.. mn tror de må være slimproppen.. men hvet ikke.. for hadde noen vonde tak i rygg,mage og hofte inatt. så tror kansje de har modnet litt slik att slimproppen gjikk.. menmne, får bare vente til det sjer noe mer uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå