MissMe*med*lillegutt Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Våknet i natt med kvalme og ordentlig mageknip. Rundt halv syv gikk jeg på toalettet å måtte kaste opp og ikke lange stunden etterpå rant det ut andre veien. Etter dette har jeg hatt mye kraftig mensvondt nederst i magen som kommer å går og varer en stund av gangen, det er ikke noe jevn tid mellom vondtene. Har og en del kynnere. Gikk en tur i dusjen for å se om det hjalp, men det hjalp ikke så mye gitt. Kjenner godt med liv. Kan dette være starten på noe? Eller har jeg vært så uheldig å pådratt meg omgangssyken? Bør jeg ringe føden? Eller er det lurt å vente litt utover formiddagen for å se hvordan ting arter seg? Er førstegangs og 35uker.
freia *overtid* Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Greit å ringe føden å høre hva de sier. Da får du ihvertfall svar på hva de tror det er....
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg har lagt med det samme i helgen, trodde en stund a det var blintarmen for det var så vondt nede på siden i magen.. Men noen timer seinere begynte samboeren min å kaste opp og.. Og hadde løs mage.. Har en jente på 2 år som hadde det og rett før helgen.. Så her var det nok omgangssyke.. Men hadde det akkurat som du beskriver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå