Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Mener du til en evt. bror?? Morten Anders Jan Erlend
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg synes dere skal velge det navnet dere liker best. Skjønner ikke helt det der at navnene til søsken skal passe sammen. De er to forskjellige individer som ikke skal "gå hånd i hånd", og ikke skal være sammen til enhvertid resten av livet. Hvilke navn passer ikke til Eirik da? Tror at når dere har bestemt et navn, så vil det bli helt naturlig å si de to navnene sammen. Lykke til med navnevalget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå