4 ♥ Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Da var jeg også inne på 3.trimester!!:-)) Overgangen fra 2. til 3.trimester har bestått av mange gode dager, endelig:-) Men er forsatt sykmeldt, og blir nok det ut tida nå. Nå er det bare å lade opp til den aller siste tida. Kjøpe litt babyklær, vente og glede oss:-))
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 velkommen:) ikke lenge sia jeg heller kom hit, har termin 3 april. moro å lese om de som er høygravide, slimpropper og maserier... blir mye mer virkelig at det nærmer seg:)
Lillegull2008&2010 Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Hurra for oss! ;D Kommer idag jeg også! )) jammen rart å være her! Godt, rart og veldig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå