Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg også inne på 3.trimester!!:-))

Overgangen fra 2. til 3.trimester har bestått av mange gode dager, endelig:-) Men er forsatt sykmeldt, og blir nok det ut tida nå. Nå er det bare å lade opp til den aller siste tida. Kjøpe litt babyklær, vente og glede oss:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen:) ikke lenge sia jeg heller kom hit, har termin 3 april. moro å lese om de som er høygravide, slimpropper og maserier... blir mye mer virkelig at det nærmer seg:)

 

Skrevet

Hurra for oss! ;D Kommer idag jeg også! ;)))

jammen rart å være her! Godt, rart og veldig spennende! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...